в школах України

З неба падали сніжинки…

Автор: Кухарчук Сергій, учень 6-В класу Костопільської ЗОШ №3 І-ІІІ ступенів
Учитель: Середа Марія Миколаївна

Сумно…
З неба падали сніжинки
І на будку, й на хатинки.
Все навколо біле-біле,
Все навколо миле-миле.
І ажурні білі віти –
Зроблені морозом квіти.
Я сиджу один в хатині,
Попиваю чай з малини.
Сумно мені – що сказати,
Хоч прийшли б вже мама й тато.

Ой зима, зима, зима!
Ой зима, зима, зима!
Пори кращої нема.
На віконці – візерунки,
Під ялинкою – дарунки.
Сумувати ніколи, бо у нас канікули.

У дітей червоні щічки.
Гей, Іван, Мишко, Марічка!
Чи йдемо колядувати,
Христа-Бога прославляти?

І колядки ми співали,
Щедрували й посівали.
Ще награлися у сніжки,
З гірки покатались трішки
І прибігли в теплу хату,
Де чекає мама й тато.

Королева Віхола
Королева Віхола в
Сніжному вбранні
В білих санях їде
На баскім коні.
Махне рукавами,
Стукне чобітками.
Горобці цвірінькають,
Дятел теж не спить.
Ой чому ж, красунечка,
Швидко так летить?!
Дай хоч намилуємся
Личеньком твоїм,
Стрункою поставою,
Голосом дзвінким.

Черговий номер

Без имени-1

[contact-form-7 id="3827" title="Замовлення вебінарів"]

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”

13 березня о 19.00 відбудеться вебінар Ольги Гузь
«5 наукових, 5 методичних і
5 практичних секретів вивчення творів постмодернізму в школі
»

1.     Що потрібно знати вчителю про постмоденрізм як спосіб мислення та художній напрям розвитку світової літератури?
2.     Яку інформацію необхідно донести до учнів? Як це зробити просто і зрозуміло?
3.     Коли варто починати говорити з дітьми про явище постмодернізму?
4.     В яких творах, що вивчаються в загальноосвітній школі з 5 класу наявні ознаки постмодерністської літератури? (Постмодерністські мітки в книгах Роальда Дала, Пауля Маара, Діани Вінн Джонс, Корнелії Функе).
5.     Місце і роль творів Михайла Булгакова в передбаченні ситуації постмодернізму в історико-культурному розвитку людства.
6.     Сходинки до вивчення текстів постмодернізму в 11 класі: фентезі, театр абсурду й твори магічного реалізму як перехідний етап до виникнення літератури постмодернізму.
7.     Знакові імена й тексти літератури постмодернізму. Шкільний ракурс: Хуліо Кортасар «Менади», Милорад Павич «Скляний равлик», Даніель Пеннак «Усе для людожерів». Набір секретних засобів впливу на учнів для прочитання й осмислення творів постмодернізму.
8.     Системний аналіз роману «Дім дивних дітей» Ренсома Ріггза як постмодерністського фентезі.

Реєструйтеся на вебінар