в школах України

Зміст № 10, 2015

На допомогу вчителю
Химера Н. В. Організаційно-методичне забезпечення діяльності методиста.2
Презентація  До виступу про РМО

Конкурс «Виховуємо духовність»
Номінація «Виховний захід»
Бєлова О. М. Тренінг особистісного зростання «Формула хорошого настрою» (за мотивами роману Елеанор Портер «Полліанна»).8
Презентація до матеріалу  Бєлова Презентація до тренінгового заняття
Палчей М. В. Агресія – перший крок до насильства. Заняття з елементами тренінгу.13
Номінація «Конспект уроку»
Кривова Г. В. Варто чи не варто видавати себе за когось іншого? Урок за індійською народною казкою «Фарбований шакал».16
Додаток до матеріалу  Кривова Дидактичний матеріал до уроку

Фахові проблеми
Богосвятська А. І. Інноваційні форми поширення професійного досвіду вчителя.22

7-й клас – на відмінно!
Орієнтовне поурочне планування для 7 класу
Тіхоненко С. Уроки №№ 23-26.29
Рябуха Н. Уроки №№ 27-32.35

Методика і досвід
Кожукало Н. В. «Коронація» мистецтва Відродження.42

Літературні паралелі
Дорошенко Т. З. Вірш Ліни Костенко «Учора в дощ зайшов до мене Блок» та поезія Анни Ахматової «Я пришла к поэту в гости».46

Позакласні заходи
Хроменко I. Марк Твен – письменник-гуманіст, неперевершений майстер сміху. Сценарій літературної вітальні, присвяченої 180-річчю від дня народження Марка Твена.48

Позакласне читання
Меркунова Н. О. Особливості зображення світу дітей в повісті-казці Януша Корчака «Король Матіуш Перший».54
Колос А. А. Дивовижний світ дитинства у повісті Джеймса Крюса «Флорентіна».55

Розстріляні промені сонця
Ніколенко O. Дві долі, які поєднала історія… Лесь Курбас і Микола Куліш.57

Додатки до обкладинок
Світлини до відгуку Ємельянової Юлії  Світлини до відгуку Ємельянової Юлії
Презентація до відгуку Сороки Ірини  Презентація до відгуку Сороки Ірини

Черговий номер

Без имени-1

[contact-form-7 id="3827" title="Замовлення вебінарів"]

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”

13 березня о 19.00 відбудеться вебінар Ольги Гузь
«5 наукових, 5 методичних і
5 практичних секретів вивчення творів постмодернізму в школі
»

1.     Що потрібно знати вчителю про постмоденрізм як спосіб мислення та художній напрям розвитку світової літератури?
2.     Яку інформацію необхідно донести до учнів? Як це зробити просто і зрозуміло?
3.     Коли варто починати говорити з дітьми про явище постмодернізму?
4.     В яких творах, що вивчаються в загальноосвітній школі з 5 класу наявні ознаки постмодерністської літератури? (Постмодерністські мітки в книгах Роальда Дала, Пауля Маара, Діани Вінн Джонс, Корнелії Функе).
5.     Місце і роль творів Михайла Булгакова в передбаченні ситуації постмодернізму в історико-культурному розвитку людства.
6.     Сходинки до вивчення текстів постмодернізму в 11 класі: фентезі, театр абсурду й твори магічного реалізму як перехідний етап до виникнення літератури постмодернізму.
7.     Знакові імена й тексти літератури постмодернізму. Шкільний ракурс: Хуліо Кортасар «Менади», Милорад Павич «Скляний равлик», Даніель Пеннак «Усе для людожерів». Набір секретних засобів впливу на учнів для прочитання й осмислення творів постмодернізму.
8.     Системний аналіз роману «Дім дивних дітей» Ренсома Ріггза як постмодерністського фентезі.

Реєструйтеся на вебінар