в школах України

Зміст № 9, 2015

Конкурс «Виховуємо духовність»
Номінація «Конспект уроку»
Юрчишина М. І., Шпак Я. Т. Глобальні проблеми людства та висвітлення їх у творах зарубіжної літератури. Інтегрований урок. 10 клас.4
Презентація до уроку  Юрчишина глобальні проблеми

Номінація «Виховний захід»
Зачкевич Т. В. «А серце прагне доброти…». Відкрита виховна година для учнів 5–7 класів.11

Фахові проблеми
Богосвятська А. І. Гуманно-особистісна технологія Ш. О. Амонашвілі у практиці вчителя літератури.15

7-й клас – на відмінно!
Тіхоненко С. О. Орієнтовне поурочне планування уроків для 7 класу. Уроки №№ 14–22.21

Педагогічна хроніка
Ніколенко О. М. Яскраве літо в Японії. Нотатки про Всесвітній Конгрес у Макухарі.38
Кольорові світлини

Відкритий урок
Сунцова Н. А. Вивчаємо оповідання Ернеста Сетона-Томпсона «Лобо».42
Презентація до уроку  Сунцова Лобо

Позакласне читання
Козаченко О. В. Уроки з вивчення творів Ернеста Сетона-Томпсона.44
Тіхоненко С. О. Прекрасний і потворний світи в поезіях Сергія Єсеніна «Біла береза» та «Пісня про собаку».47

Літературні паралелі
Казмирчук А. І. Формування компаративної компетенції учнів у процесі вивчення зарубіжної літератури.48
Гуль І. Б. Музичність поезії П. Верлена «Осіння пісня» та поезії Л. Костенко «Осінній день, осінній день, осінній!».50

Казки народів світу
П’яташ В. С. Кого шанують люди? (урок за казкою «Пані Метелиця»).52
Глібовець В. В. О. С. Пушкін «Край Лукомор’я дуб зелений…» (аналіз вступу до поеми «Руслан і Людмила»).55

Учитель – учителеві
Ткач І. У вічних пошуках краси. (Нарис про англійське мистецтво кінця ХІХ – початку ХХ століття).58

Позакласні заходи
Стахова Н. Г. Подорож крізь століття «Мереживо жіночності». Театралізоване дійство для учнів 8–9 класів.64
Презентація до уроку  Стахова Мереживо

Коментарі:
Анна-Марія Богосвятська #15 вересня 2015 в 19:27+5
З початком нового навчального року, дорогі колеги!
А от і наш помічник – новий номер “ЗЛ”, який вкотре подарував і натхнення, і радість, і корисні поради.
Молодці учні – автори творів на 2-й і 3-й сторінці обкладинки: про літню зустріч з книгою – “Лісова пісня” (Ірина Клименко) та історію з життя між двома Великоднями звичайного хлопця Івана, нині – героя України (Аліна Ярема).
З цікавістю прочитала спогади Ольги Миколаївни Ніколенко про Всесвітній Конгрес у Японії.
Цикл уроків за новою програмою, які розробила С.О. Тихоненко, – дуже глибокий, грунтовний. Особливо зворушливо, душевно розкрито тему “Друга світова війна очима поетів”.
Красиво, естетично, з насолодою про красу в житті і творчоісті Оскара Вайльда – від Ірини Ткач у рубриці “Учитель – учителеві”.
Завжди є чому повчитися в учасників конкурсу “Виховуємо духовність”. Глобальні проблеми – цікаво! актуально! енергійно! – крізь призму географії та зарубіжної літератури в матеріалах вчителів Кудринецької ЗОШ І-ІІІ ст. Борщівського р-ну Тернопільської обл. М.І. Юрчишиної та Я.Т.Шпак. Плюс яскрава, елегантно виконана презентація.
Із задоволенням прочитала матеріал Н.А. Сунцової, присвячений вивченню оповідання Е.Сентона-Томпсона “Лобо”: свіжий погляд, проблемні питання.
Корисні поради на тему літературних паралелей, компаративного вивчення творів зарубіжної літератури від А.І. Казмирчук та І.Б. Гуль.
Завжди гарні матеріали від В.В. Глібовець. Так і цього разу – мудрий, казковий, добрий настрій аналізу вступу до поеми О.С. Пушкіна “Руслан і Людмила”.
Нехай новий навчальний рік буде плідним, крилатим і, звичайно, мирним!

hala #16 вересня 2015 в 18:07+4
Анна-Марія, дякую за вітання! І за дуже позитивний грунтовний коментар.
Теж отримала журнал. Приємно було відразу прочитати твір І. Клименко -талановита робота.
Оскільки я працюю лише в старших класах, то зупинюся на статтях, які мене зацікавили.
Нарис Ірини Ткач, в якому вона ділиться думками та знахідками.Гарно і цікаво.
Враження Ніколенко О. М. про літо в Японії.Ніби сама побувала. А ліричні відступи які душевні!
Богосвятська А. І. Гуманно-особистісна технологія Ш. О. Амонашвілі у практиці вчителя літератури. От ніби й читала, й знаю, але вміє Анна-Марія подати матеріал по-новому, незвично якось, так, що відразу хочеться спробувати на практиці пед.прийоми.Партитуру уроку вже застосувала. Діє!
Дякую за співпрацю, колеги!

Черговий номер

Без имени-8

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”