Зміст № 11, 12

Учитель — учителеві
Ткач І. Урок починається з початку.2
Ялтанець Т. Л. Запалюйте світильники в серцях учнів.3

Дистанційний тренінг
Хроменко І. Стилістичний аналіз художнього твору. Заняття № 7.5

Скарбничка дистанційного тренінгу
Фрагменти робіт з теми “Комбінований аналіз художніх творів у практиці вчителів-словесників”.
Роботи Діденко О. О., Качур Л. М., Дячок С. О., Сердюк О.В., Гавриловської М.В., Чернишенко О. А.12

Офіційна рубрика
Програма зовнішнього незалежного оцінювання 2013 року зі світової літератури.18

Фахові проблеми
Богосвятська А. І. Емоційний інтелект і уроки світової літератури.22

Нова програма: готуємось заздалегідь
Давня мудрість
Ніколенко O. Там, де сонце встає раніше…
Японські народні казки “Момотаро, або Хлопчик-Персик” та “Іссумбосі”.28

Сучасна література
Орлова О. В. У колі добрих героїв.
Казка Роальда Дала “Чарлі і шоколадна фабрика”.32

Нобелівські лауреати
Гетьман О. Г. Нобелівський лауреат у галузі літератури 2012 року — китайський письменник Мо Янь.38

Методичне розмаїття
Бабій І. П. Система уроків з вивчення життєвого і творчого шляху Бертольта Брехта.40
Денисюк О. Г. Дж. Свіфт. “Мандри Гуллівера”. Війна між Ліліпутією та Блефуску, та її наслідки.45
Коваленко Н. М. Урок з вивчення роману Жуля Верна “П’ятнадцятирічний капітан”.47

Літературні паралелі
Кашуба Є. Мінливе щастя двох подружок.
За казками Г.К.Андерсена “Ялинка” та О.Пчілки “Сосонка”.51

Шкільний театр
Кожукало Н. В. “Анна всея Руси”. Моноспектакль.54

Нариси світової культури
Шкаруба Л. М. Культурологические хроники времен Шекспира, драматурга английского.
Хроника вторая. Елизаветинская Англия с послесловием от короля Якова I.58

 

Коментарі:
hala #7 листопада 2012 в 19:41+10
Що цікавого знайшла для себе у новому номері?
Гарні поради від І.Ткач:”Урок починається з початку”.
Ялтанець Т. Л.рекомендує вести “Щоденники спостережень”. Згадує і “Читацький щоденник”. Цікаво, чи ще чиїсь учні ведуть такі записи? У мене, на жаль, давно такого немає.
Заняття №7 дистанційного тренінгу – корисно! Є над чим працювати і що використати.
Дуже зацікавила стаття Богосвятської А. І. “Емоційний інтелект і уроки світової літератури”.Знала про IQ, а от про EQ, чесно кажучи,не дуже.Тому навчаюся! Тим більше, що є методи і прийоми роботи.
Матеріали за новою програмою просто збираю для опрацювання на канікулах. Зараз немає часу (лише в мене?)
Від нарисів Шкаруби Л. М.відірватися не змогла, доки не прочитала. Захоплююче!
І ще гарні хоку на титульній сторінці. Дякую.

Анна-Марія Богосвятська #23 листопада 2012 в 19:36+8
Многое пришлось по душе.
В очередной раз вкусила неповторимость японского мироощущения благодаря материалам О.Николенко. Лёгкость, изящество, мастерство – Ольга Николаевна, как всегда, на высоте!
Прекрасно изложена информация о новом нобелевском лауреате. Спасибо О.Г.Гетьман за цитирование рассказа нового нобелиата Мо Яня. Надо поискать его романы, если он и впрямь китайский Габриэль Гарсиа Маркес (люблю магический реализм).
Красивый, неравнодушный, глубокий урок компаративного анализа Е. Кашубы: сравнение творчества Г.Х.Андерсена и О.Пчилки. Атмосфера предновогоднего ожидания и размышления о роли в нашей жизни рождественского дерева. К тому же отлично составленные цитатные таблицы.
С удовольствием прочитала живые голоса наших коллег – Ирины Ткач и Татьяны Ялтанец в рубрике “Учитель – учителю”. Полностью согласна с размышлениями И.Ткач о роли музыки на уроках литературы. Мои ученики напоминают включить им музыку во время творческих заданий, если я об этом забываю; НУЖДАЮТСЯ в красивых звуках.
Новая лекция дистанционного тренинга И.Хроменко о стилистическом анализе художественного произведения прочитана на одном дыхании. Умеет Ирина Анатольевна заострить внимание на незамечаемом, но которое оказывается главным в прочтении текста. Таблицы по отличительным особенностям стилей эпох – отличное дополнение тренинга.
В содержании очень бросается в глаза материал “Анна всея Руси”: моноспектакль” Н.В.Кожукало. Что ж это за Анна такая? Много славных Анн подарила миру история, культура, литература… В данном случае – разговор об Ахматовой. Материал отличается элегантностью, интеллигентностью, высоким вкусом, ненавязчивостью мысли.
Также понравилась система уроков по сказке Р.Даля “Чарли и шоколадная фабрика” О.В.Орловой.

Черговий номер

Зміст №6, 2018

Редакційна вітальня «Мене надихають діти». Ексклюзивне інтерв’ю Ольги Горобченко. . . . . . .2 Фахові проблеми Практика роботи …

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”