в школах України

Зміст № 12, 2016

Редакційна вітальня
«Я ніколи не шукала легких стежок». Ексклюзивне інтерв’ю Тетяни Ялтанець. . .4

З досвіду роботи
Тетяна Ялтанець. Позакласна робота вчителя – шлях до успіху.7
Відеозапис КВК
Частина 1
Частина 2
Частина 3
Частина 4

Конкурс «На крилах зарубіжної літератури»
Тетяна Лінійчук. Іван Франко і зарубіжна література.10

Мистецтво перекладу
Володимир Гладишев, Петро Осипов. «Перевтілення» Франца Кафки: аналіз ключого епізоду шляхом зіставлення оригінального тексту та перекладу як технологічна ланка контекстного вивчення твору.14

Учитель – учителеві
Ірина Ткач. Сучасний урок літератури: виховувати розуміння краси… Продовження.19

8-й клас – на відмінно!
Ольга Гузь. Орієнтовне поурочне планування для 8 класу.
Уроки №38-42. . .24
Додатки до уроку №41. О. Гузь  Додатки до уроку №41_ О_ Гузь
Додатки до уроку №42. О. Гузь  Додатки до уроку №42_ О_ Гузь

Відкритий урок
Вікторія Кривенко. П`єcа Джорджа Бернарда Шоу «Пігмаліон».45

Літературні паралелі
Денис Чик. Новочасне мораліте про небезпечне виховання: модифікація педагогічного роману в романі «Oliver Twist» Ч. Діккенса та повісті «Близнецы» Т. Шевченка.50

Атестація вчителя: шлях до майстерності
Таїсія Ткачук. Зіставлення образів Фанні Мальво і Анастазі де Ресто.58
Антоніна Глущенко. «Краса врятує світ – якщо світ врятує красу…». Вивчення новели Р.Д. Бредбері «Усмішка». . .63
Лариса Коломієць, Ірина Дядюшко. Світ без війни. Пізнавально-виховний захід для учнів 5 класу. . .65

Черговий номер

Без имени-1

[contact-form-7 id="3827" title="Замовлення вебінарів"]

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”

13 березня о 19.00 відбудеться вебінар Ольги Гузь
«5 наукових, 5 методичних і
5 практичних секретів вивчення творів постмодернізму в школі
»

1.     Що потрібно знати вчителю про постмоденрізм як спосіб мислення та художній напрям розвитку світової літератури?
2.     Яку інформацію необхідно донести до учнів? Як це зробити просто і зрозуміло?
3.     Коли варто починати говорити з дітьми про явище постмодернізму?
4.     В яких творах, що вивчаються в загальноосвітній школі з 5 класу наявні ознаки постмодерністської літератури? (Постмодерністські мітки в книгах Роальда Дала, Пауля Маара, Діани Вінн Джонс, Корнелії Функе).
5.     Місце і роль творів Михайла Булгакова в передбаченні ситуації постмодернізму в історико-культурному розвитку людства.
6.     Сходинки до вивчення текстів постмодернізму в 11 класі: фентезі, театр абсурду й твори магічного реалізму як перехідний етап до виникнення літератури постмодернізму.
7.     Знакові імена й тексти літератури постмодернізму. Шкільний ракурс: Хуліо Кортасар «Менади», Милорад Павич «Скляний равлик», Даніель Пеннак «Усе для людожерів». Набір секретних засобів впливу на учнів для прочитання й осмислення творів постмодернізму.
8.     Системний аналіз роману «Дім дивних дітей» Ренсома Ріггза як постмодерністського фентезі.

Реєструйтеся на вебінар