в школах України

Зміст № 1, 2014

Педагогічна хроніка
Творчі зустрічі колективу підручника «Світова література» для 5 класу (керівник колективу Ольга Ніколенко). . .2

Фахові проблеми
Богосвятська А. І. Cвітова література в епоху змін: ключові тенденції методики викладання.4

Конкурс «Сценарiй позакласного заходу»
Лупашко Т. О. Реквием Поэту. Сценарий литературно-музыкальной композиции, посвященной последним годам жизни А.С. Пушкина. 9 класс.10
Сметюх О. В. Все починається з любові.Літературно-музичне свято.15
Гелемб’юк К. Ф. Пошук скарбів. Літературна гра.18

Конкурс-фестиваль педагогічних ідей
Ялтанець Т. Л. Секрети мого педагогічного успіху.22
Презентація до матеріалу  Ялтанець Секрети мого фахового успіху_
Урок до статті  Урок Ахматова

Учитель – учителеві
Крючкова О. А. Тематика уроків виразного читання в 6–9 класах.26

Дистанційний тренінг
Підсумки дистанційного тренінгу «Організація методичної роботи з учителями світової літератури».29

Методика і досвід
Іконенко Н. А. Вивчаємо «Кримські сонети» Адама Міцкевича.30

Атестація вчителя: шлях до майстерності
Царук О. Я. Протиставлення «справжнього» і «штучного» в казці Г. К. Андерсена «Соловей».32
Гордашко C. B. Найголовніше — знати, чого ти в житті хочеш. Урок позакласного читання за твором Анни Гавальди «35 кіло надії». 34
Кургуз С. П. Женские образы в романе Л. Н. Толстого «Война и мир».35

Нова програма: світ дитинства
Гузь О. О. Орієнтовне планування уроків для 5 класу. Уроки 43—53.39

Нова програма: сила творчої уяви
Гарізан Н. В. «Душа летить в дитинство, як у вирій…». Уроки з вивчення вірша Марини Цвєтаєвої «Книги в червоній палітурці». 57

Новий ракурс
Гладышев В. В. Oдна художественная деталь в драме Генрика Ибсена «Кукольный дом».61

Черговий номер

Без имени-1

[contact-form-7 id="3827" title="Замовлення вебінарів"]

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”

13 березня о 19.00 відбудеться вебінар Ольги Гузь
«5 наукових, 5 методичних і
5 практичних секретів вивчення творів постмодернізму в школі
»

1.     Що потрібно знати вчителю про постмоденрізм як спосіб мислення та художній напрям розвитку світової літератури?
2.     Яку інформацію необхідно донести до учнів? Як це зробити просто і зрозуміло?
3.     Коли варто починати говорити з дітьми про явище постмодернізму?
4.     В яких творах, що вивчаються в загальноосвітній школі з 5 класу наявні ознаки постмодерністської літератури? (Постмодерністські мітки в книгах Роальда Дала, Пауля Маара, Діани Вінн Джонс, Корнелії Функе).
5.     Місце і роль творів Михайла Булгакова в передбаченні ситуації постмодернізму в історико-культурному розвитку людства.
6.     Сходинки до вивчення текстів постмодернізму в 11 класі: фентезі, театр абсурду й твори магічного реалізму як перехідний етап до виникнення літератури постмодернізму.
7.     Знакові імена й тексти літератури постмодернізму. Шкільний ракурс: Хуліо Кортасар «Менади», Милорад Павич «Скляний равлик», Даніель Пеннак «Усе для людожерів». Набір секретних засобів впливу на учнів для прочитання й осмислення творів постмодернізму.
8.     Системний аналіз роману «Дім дивних дітей» Ренсома Ріггза як постмодерністського фентезі.

Реєструйтеся на вебінар