в школах України

Зміст № 5, 2017

Редакційна вітальня
«Життя моє, як збірка фотокарток…» Ексклюзивне інтерв’ю Інни Сороки.2

На допомогу вчителю
Інна Сорока. Використання плейкастів на уроках зарубіжної літератури.6

Фахові проблеми
Анна-Марія Богосвятська. Учитель, на якого чекають діти.9

Учитель – учителеві
Ірина Ткач, Валерія Верховська. Милорад Павич – постмодерніст, який відстоював вічні цінності. (Матеріали до уроків зарубіжної літератури в 11 класі).14

Педагогічні перлинки
Юлія Сидоренко, Світлана Олександренко. Роль читацького щоденника у формуванні літературних компетентностей.20

Контроль знань
Тетяна Матюшкіна. Тестування як засіб формування предметних компетентностей у процесі навчання зарубіжної літератури.22

Методика і досвід
Наталія Кожукало. «Літературний експрес». Підсумковий урок у формі пізнавальної гри.26

Фестиваль «Всім серцем любіть Україну!»
Ірина Мосійчук. В океані рідного народу відкривай духовні береги.30

Конкурс «На крилах зарубіжної літератури»
Вчительська номінація «Урок – осяяння душі»
Анжела Шепета. Інтеграція технології вітагенного навчання з голографічним методом проекцій в особистісно зорієнтоване навчання.34
Анжела Сидій. Мудрість байки – вічна.49
Ірина Сидоренко. Романтика подорожей як основний пафос творів Жуля Верна.52
Наталія Ваврів. Урок за новелою О. Генрі «Останній листок».55
Тамара Вовк. Різдво розкриває серця! Чарлз Діккенс. «Різдвяна пісня в прозі». 6 клас.59
Наталія Слубська. Урок за твором Джеймса Олдріджа «Останній дюйм».61
Учнівська номінація «Книжки в червоній палітурці»
Катерина Гайтан. По небу босоніж. Відгук про новелу О.Генрі «Останній листок».63
Поліна Моторна. Понад усе – любов до життя. Відгук на оповідання Джека Лондона «Жага до життя».64

Черговий номер

Без имени-1

[contact-form-7 id="3827" title="Замовлення вебінарів"]

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”

13 березня о 19.00 відбудеться вебінар Ольги Гузь
«5 наукових, 5 методичних і
5 практичних секретів вивчення творів постмодернізму в школі
»

1.     Що потрібно знати вчителю про постмоденрізм як спосіб мислення та художній напрям розвитку світової літератури?
2.     Яку інформацію необхідно донести до учнів? Як це зробити просто і зрозуміло?
3.     Коли варто починати говорити з дітьми про явище постмодернізму?
4.     В яких творах, що вивчаються в загальноосвітній школі з 5 класу наявні ознаки постмодерністської літератури? (Постмодерністські мітки в книгах Роальда Дала, Пауля Маара, Діани Вінн Джонс, Корнелії Функе).
5.     Місце і роль творів Михайла Булгакова в передбаченні ситуації постмодернізму в історико-культурному розвитку людства.
6.     Сходинки до вивчення текстів постмодернізму в 11 класі: фентезі, театр абсурду й твори магічного реалізму як перехідний етап до виникнення літератури постмодернізму.
7.     Знакові імена й тексти літератури постмодернізму. Шкільний ракурс: Хуліо Кортасар «Менади», Милорад Павич «Скляний равлик», Даніель Пеннак «Усе для людожерів». Набір секретних засобів впливу на учнів для прочитання й осмислення творів постмодернізму.
8.     Системний аналіз роману «Дім дивних дітей» Ренсома Ріггза як постмодерністського фентезі.

Реєструйтеся на вебінар