в школах України

Зміст № 7-8, 2017

Редакційна вітальня
«Щасливий вчитель та щасливий учень – головна мета реформування школи». Ексклюзивне інтерв’ю Олени Ревнивцевої.2

Офіційна рубрика
Методичні рекомендації щодо вивчення зарубіжної літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2017—2018 навчальному році.6

9-й клас – на відмінно!
Ольга Гузь. Календарно-тематичне планування уроків зарубіжної літератури у 9 класі за Програмою 2012 року (редакція 2015 року) (керівник авторського колективу О. М. Ніколенко).8
Ольга Гузь. Орієнтовне поурочне планування для 9 класу. Уроки№1-10.12

Учитель – учителеві
Ірина Ткач. Нотатки щодо методики викладання теми «Постмодернізм» на уроках зарубіжної літератури в 11-му класі.54
Валерія Верховська. Неоміфологізм у творах сербського письменника-постмодерніста Милорада Павича. .57

Конкурс «Педагогічні смаколики»
Уляна Мартинюк. Формування креативної особистості..60

Фахові проблеми
Анна-Марія Богосвятська. Навчаймося в дітей: навчаймося дивуватися, навчаймося допитливості, навчаймося мріяти.68

Виховуємо духовність
Ольга Чоловська. За мить до юності. Літературна дегустація.74
Олена Ходюк. Шедеври серця.О. Генрі. «Останній листок».79

Фестиваль «Всім серцем любить Україну!»
Вікторія Лучко. Герої не вмирають! .82
Наталія Вихрист. З досвіду національно-патріотичного виховання.83

Учнівська творча сторінка
Євгенія Громко. Єлисаветград у житті і творчості Арсенія Тарковського.86

Літературні ігри на уроках
Тетяна Біденко. Урок-КВК «Байкарія».88

Життя славетних
Олена Тищенко. Сестра Міллер: Цікаві факти з біографії Агати Крісті.91

На обкл. 1 – Гуллівер (мурал у Німеччині)

Черговий номер

Без имени-1

[contact-form-7 id="3827" title="Замовлення вебінарів"]

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”

13 березня о 19.00 відбудеться вебінар Ольги Гузь
«5 наукових, 5 методичних і
5 практичних секретів вивчення творів постмодернізму в школі
»

1.     Що потрібно знати вчителю про постмоденрізм як спосіб мислення та художній напрям розвитку світової літератури?
2.     Яку інформацію необхідно донести до учнів? Як це зробити просто і зрозуміло?
3.     Коли варто починати говорити з дітьми про явище постмодернізму?
4.     В яких творах, що вивчаються в загальноосвітній школі з 5 класу наявні ознаки постмодерністської літератури? (Постмодерністські мітки в книгах Роальда Дала, Пауля Маара, Діани Вінн Джонс, Корнелії Функе).
5.     Місце і роль творів Михайла Булгакова в передбаченні ситуації постмодернізму в історико-культурному розвитку людства.
6.     Сходинки до вивчення текстів постмодернізму в 11 класі: фентезі, театр абсурду й твори магічного реалізму як перехідний етап до виникнення літератури постмодернізму.
7.     Знакові імена й тексти літератури постмодернізму. Шкільний ракурс: Хуліо Кортасар «Менади», Милорад Павич «Скляний равлик», Даніель Пеннак «Усе для людожерів». Набір секретних засобів впливу на учнів для прочитання й осмислення творів постмодернізму.
8.     Системний аналіз роману «Дім дивних дітей» Ренсома Ріггза як постмодерністського фентезі.

Реєструйтеся на вебінар