в школах України

Зміст № 6, 2012

Літературна мапа
Мацкова Л. П. Радість пізнання.
Літературно-пізнавальні екскурсії “Через красу до людяності”.2
Музей “Олеся” — скарбниця етнографії Полісся. .6

Фахові проблеми
Богосвятська А. І. Здоров’язбережувальні та здоров’ятворчі технології на уроках світової літератури.14
Презентація до статті  Богосвятська_Zdorovya zbereg

Дистанційний тренінг
Хроменко І. Пообразний аналіз художнього твору
Заняття № 2. .17

Атестація вчителя: шлях до майстерності
Бояршинова С. І. Два уроки з вивчення роману “Майстер і Маргарита” М. Булгакова
(з використанням ІКТ та інтерактивних методів).26

Профільне навчання
Гузь О. Куда ведет дорога?
(к пониманию психологического конфликта рассказа Роальда Даля “Дорога в небеса”).30
Презентация к уроку  Гузь О. Dal
Братко В. Поняття про жанрові різновиди сонета у структурі спецкурсу “Сонет в історії української і світової літератури”.37

На допомогу вчителю
Богосвятська А. І. Особистий сайт учителя як його електронне портфоліо.42

Літературознавча розвідка
Проців Г. Ф. Літературно-критична рецепція роману Л. Фейхтвангера “Потворна герцогиня”
(Матеріали до вивчення творчості письменника у вишах).47

Мистецтво перекладу
Здражко А. Є. “Усі ми родом з дитинства”
Інтерв`ю з перекладачем дитячої літератури Ілько Корунцем.50

Літературознавство і школа
Бовсунівська Т. В. Чарльз Діккенс & ідеологема “стара добра Англія”. 52

Епістолярна спадщина
Шкаруба Л. М. Письма Ван Гога в культурологическом контексте.56

Таїна поезії
Гладышев В. В. “Стихи не пишутся — случаются”.63

На 1-й стор. обкладинки — Еміль Вернон. Літня троянда

 

Коментарі:
hala #15 червня 2012 в 11:02+5
Журнал получила неделю назад. Сразу перечитала статью Шкарубы Л. М. Письма Ван Гога в культурологическом контексте. Мне нравится, как пишет Леонид Михайлович. Потом перешла к материалам – Богосвятська А. І. =Особистий сайт учителя як його електронне портфоліо. Автор не изменят себе: мастер-класс! Наш помощник в работе №1.=Здоров’язбережувальні та здоров’ятворчі технології на уроках світової літератури. Это актуально! И презентация отличная. Сразу себе в копилку!Интересная статья Братко В. Всё больше привлекают материалы “Дистанційний тренінг. Хроменко І.”

irina #16 червня 2012 в 19:34+4
Анна-Мария, статью в номере еще не читала, но презентацию посмотрела – отличный материал! очень полезный и интересный! спасибо!

Анна-Марія Богосвятська #18 липня 2012 в 19:35+3
Не прошло и месяца, как я попала домой и наконец-то прочитала взаимно заждавшийся меня номер:)
Как обычно, журнал составлен с любовью и вниманием к своим читателям. Есть пища для души (стихотворение Анны Ахматовой на 4-й стр. обложки, статья В.В.Гладышева “Стихи не пишутся – случаются…”), для сердца (размышления Л.М.Шкарубы “Письма Ван Гога”, материалы Л.П.Мацковой о литературно-познавательных экскурсиях), для ума (статьи Т.В. Бовсунивской о “Старой доброй Англии” и Г.Ф.Процив о романе Л.Фейхтвангера “Потворна герцогиня”). Есть универсальные материалы, которые затрагивают всё: сферу познания, чувств, удовольствия от красивого слова (потрясающий анализ и эл.презентация (!!!) О.Гузь по рассказу Р.Даля “Дорога в небеса” и занятие № 2 дистанционного тренинга И.Хроменко “Пообразный анализ худ.произведения” – с исчерпывающей, понятной и при этом такой интересной информацией о видах образов и воспитательном потенциале пообразного анализа).
Спасибо всем авторам и редакции!

Черговий номер

Без имени-1

[contact-form-7 id="3827" title="Замовлення вебінарів"]

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”

13 березня о 19.00 відбудеться вебінар Ольги Гузь
«5 наукових, 5 методичних і
5 практичних секретів вивчення творів постмодернізму в школі
»

1.     Що потрібно знати вчителю про постмоденрізм як спосіб мислення та художній напрям розвитку світової літератури?
2.     Яку інформацію необхідно донести до учнів? Як це зробити просто і зрозуміло?
3.     Коли варто починати говорити з дітьми про явище постмодернізму?
4.     В яких творах, що вивчаються в загальноосвітній школі з 5 класу наявні ознаки постмодерністської літератури? (Постмодерністські мітки в книгах Роальда Дала, Пауля Маара, Діани Вінн Джонс, Корнелії Функе).
5.     Місце і роль творів Михайла Булгакова в передбаченні ситуації постмодернізму в історико-культурному розвитку людства.
6.     Сходинки до вивчення текстів постмодернізму в 11 класі: фентезі, театр абсурду й твори магічного реалізму як перехідний етап до виникнення літератури постмодернізму.
7.     Знакові імена й тексти літератури постмодернізму. Шкільний ракурс: Хуліо Кортасар «Менади», Милорад Павич «Скляний равлик», Даніель Пеннак «Усе для людожерів». Набір секретних засобів впливу на учнів для прочитання й осмислення творів постмодернізму.
8.     Системний аналіз роману «Дім дивних дітей» Ренсома Ріггза як постмодерністського фентезі.

Реєструйтеся на вебінар