в школах України

Зимова казка! Чудові дні…

Автор: Ситник Вікторія, учениця 6 класу Кузнецівської ЗОШ I-III ст. Доманівського р-ну Миколаївської обл.
Учитель: Вихрист Н.С.

Зимова казка! Чудові дні.
І дуже хочеться мені
У снігу стежку протоптати,
У друзів сніжками кидати.

Великого сніговика зліпить,
І з гірки весело злетіть.
Та пустощі – то до біди!
Зламала руку. Так завжди…

Тепер ходжу тихенько я,
Усе навколо помічаю.
Співає весело душа моя!
Зиму – красуню я вітаю.

Кущик калини геть зів’яв,
Кров-ягоди птахам віддав.
А ось сосна й ялина – диво!
В зеленім вбранні їм красиво.

Не скинув іще кульок клен,
І чую тихе я: дзень- дзень.
Таке казкове все навколо!
Буду приходить в ліс я знову.

Черговий номер

Без имени-1

[contact-form-7 id="3827" title="Замовлення вебінарів"]

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”

13 березня о 19.00 відбудеться вебінар Ольги Гузь
«5 наукових, 5 методичних і
5 практичних секретів вивчення творів постмодернізму в школі
»

1.     Що потрібно знати вчителю про постмоденрізм як спосіб мислення та художній напрям розвитку світової літератури?
2.     Яку інформацію необхідно донести до учнів? Як це зробити просто і зрозуміло?
3.     Коли варто починати говорити з дітьми про явище постмодернізму?
4.     В яких творах, що вивчаються в загальноосвітній школі з 5 класу наявні ознаки постмодерністської літератури? (Постмодерністські мітки в книгах Роальда Дала, Пауля Маара, Діани Вінн Джонс, Корнелії Функе).
5.     Місце і роль творів Михайла Булгакова в передбаченні ситуації постмодернізму в історико-культурному розвитку людства.
6.     Сходинки до вивчення текстів постмодернізму в 11 класі: фентезі, театр абсурду й твори магічного реалізму як перехідний етап до виникнення літератури постмодернізму.
7.     Знакові імена й тексти літератури постмодернізму. Шкільний ракурс: Хуліо Кортасар «Менади», Милорад Павич «Скляний равлик», Даніель Пеннак «Усе для людожерів». Набір секретних засобів впливу на учнів для прочитання й осмислення творів постмодернізму.
8.     Системний аналіз роману «Дім дивних дітей» Ренсома Ріггза як постмодерністського фентезі.

Реєструйтеся на вебінар