в школах України

Зимова казка

Автор: Абрамян Марія, 7 клас гімназії № 267 м. Києва
Учитель Попова Надія Павлівна

Сива зимонька все сріблом вкрила –
Снігом небесним, легким, як вітрила.
У танці чудовім прекрасні сніжинки
А вітерець малює чудові картинки.

Величава матінко – зима
Засрібленим махнула рукавом,
Неначе в гості мене зазиває,
Ховаючи під білий свій покров.

Співає пісні сива хурделиця,
І санний слід серед шляху стелеться.
А сніг все падає, сніг лапатий, волохатий
Спокійно й величаво на сонні хати.

Хмаронька стелить білу скатертинку,
Запрошує в гості маленьку дівчинку
Та просить узяти з собою хустинку:
“Щоб тепло було тобі, мила дитинко,

А сніжинки, маленькі, гарненькі,
Гратися з тобою завжди раденькі.
Візьмуть за ручки твої маленькі
Та в танці закрутять тебе веселенькім”

Черговий номер

Без имени-1

[contact-form-7 id="3827" title="Замовлення вебінарів"]

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”

13 березня о 19.00 відбудеться вебінар Ольги Гузь
«5 наукових, 5 методичних і
5 практичних секретів вивчення творів постмодернізму в школі
»

1.     Що потрібно знати вчителю про постмоденрізм як спосіб мислення та художній напрям розвитку світової літератури?
2.     Яку інформацію необхідно донести до учнів? Як це зробити просто і зрозуміло?
3.     Коли варто починати говорити з дітьми про явище постмодернізму?
4.     В яких творах, що вивчаються в загальноосвітній школі з 5 класу наявні ознаки постмодерністської літератури? (Постмодерністські мітки в книгах Роальда Дала, Пауля Маара, Діани Вінн Джонс, Корнелії Функе).
5.     Місце і роль творів Михайла Булгакова в передбаченні ситуації постмодернізму в історико-культурному розвитку людства.
6.     Сходинки до вивчення текстів постмодернізму в 11 класі: фентезі, театр абсурду й твори магічного реалізму як перехідний етап до виникнення літератури постмодернізму.
7.     Знакові імена й тексти літератури постмодернізму. Шкільний ракурс: Хуліо Кортасар «Менади», Милорад Павич «Скляний равлик», Даніель Пеннак «Усе для людожерів». Набір секретних засобів впливу на учнів для прочитання й осмислення творів постмодернізму.
8.     Системний аналіз роману «Дім дивних дітей» Ренсома Ріггза як постмодерністського фентезі.

Реєструйтеся на вебінар