в школах України

Новорічне свято

Автор: Гончарова В. учениця 6 класу
Учитель: Приходько Л.І.

Зимонька
Які гарнесенькі пушинки!
Та це ж білесенькі сніжинки!
На землю падає сніг…
І луна дитячий сміх.
Ми на саночках катались
І весело у сніжки грались.

Новорічне свято
Прийшла зима,
І випав сніг.
Бабуся з мамою печуть пиріг.
Свято ми влаштуємо.
І подарунки приготуємо.
Бо скоро Новий рік прийде,
А Дід Мороз дарунки принесе.

З подарунками зима
Купу снігу принесла.
Гарно тут хазяйнувала,
Ще й колядки прочитала.

Воздушные пушинки…
Падают тихо снежинки…
Как бы видится белый дождь,
А по телу – легкая дрожь…
Ну и выдалась же погода,
Ах, какая вокруг благодать.
Я люблю это время года,
А потом буду снова ждать…
Елочки-красавицы белые стоят,
Я хочу дотронуться, они – не хотят…
Ведь снежок их греет…
Я рукой взмахну,
Где лесная фея, где ты
Я же жду…
Все вокруг сверкает.
Светится, блестит…
Я же – замираю…
Зима вихрем мчит..
Я кричу вдогонку: «Снежная, вернись!»
Ну, а мама будит: «Доченька, проснись».

Черговий номер

Без имени-1

[contact-form-7 id="3827" title="Замовлення вебінарів"]

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”

13 березня о 19.00 відбудеться вебінар Ольги Гузь
«5 наукових, 5 методичних і
5 практичних секретів вивчення творів постмодернізму в школі
»

1.     Що потрібно знати вчителю про постмоденрізм як спосіб мислення та художній напрям розвитку світової літератури?
2.     Яку інформацію необхідно донести до учнів? Як це зробити просто і зрозуміло?
3.     Коли варто починати говорити з дітьми про явище постмодернізму?
4.     В яких творах, що вивчаються в загальноосвітній школі з 5 класу наявні ознаки постмодерністської літератури? (Постмодерністські мітки в книгах Роальда Дала, Пауля Маара, Діани Вінн Джонс, Корнелії Функе).
5.     Місце і роль творів Михайла Булгакова в передбаченні ситуації постмодернізму в історико-культурному розвитку людства.
6.     Сходинки до вивчення текстів постмодернізму в 11 класі: фентезі, театр абсурду й твори магічного реалізму як перехідний етап до виникнення літератури постмодернізму.
7.     Знакові імена й тексти літератури постмодернізму. Шкільний ракурс: Хуліо Кортасар «Менади», Милорад Павич «Скляний равлик», Даніель Пеннак «Усе для людожерів». Набір секретних засобів впливу на учнів для прочитання й осмислення творів постмодернізму.
8.     Системний аналіз роману «Дім дивних дітей» Ренсома Ріггза як постмодерністського фентезі.

Реєструйтеся на вебінар