в школах України

Зимові фантазії

Автор: Кожуленко Альона, учениця 5 класу Кузнецівської ЗОШ I-III cт.
Учитель: Вихрист Н. С.

Цієї новорічної ночі мені наснився сон. У ньому я побачила великий палац, а біля нього – ялинку, прикрашену дивними іграшками та гірляндами. Я туди увійшла. У палаці було дуже темно, і я не бачила, куди йти. Мені на допомогу прийшов Прометей. Я дуже зраділа, адже Прометей мав велике і благородне серце, він перший винайшов вогонь. Тому освітив мені дорогу і показав, куди йти. Я подякувала Прометеєві і пішла далі. Переді мною з’явилися три духи: минулого, теперішнього та майбутнього Різдва з твору Чарльза Діккенса «Різдвяна пісня в прозі». Вони радо мене зустрічали. Із оповідання найбільше мені сподобався Дух майбутнього Різдва, я його попрохала зазирнути у моє майбутнє. Він сказав, що я буду справжньою королевою, і матиму великий трон. Біля великих дверей гралися Вовк та Ягня з байки Крилова. В цю чарівну ніч навіть вони помирилися. Я й не здивувалася.
Маленькі двері мене повели до темної кімнати, де на мене напали великі кажани, як стімфалійські птахи. Але на допомогу прийшов Геракл. Він здійснив свій тринадцятий подвиг. Дістав свій влучний лук, і почав стріляти. Кажани порозліталися. Геракл вивів мене з цієї чудернацької кімнати, і я йому подякувала. Я підійшла до найбільших дверей. Відкрили мені їх Товстий та Тонкий і сховалися, а я згадала – це герої з твору Чехова «Товстий та Тонкий». Вони і тут були смішні.
Спочатку йшов довгий тунель, але потім почало мигати світло, і я почула багато різних голосів. У центрі кімнати стояла ялинка, дуже гарно прикрашена різними іграшками. Я побачила святковий стіл, за яким зібралися всі літературні герої, і радо їх привітала. Мауглі грав на піаніно, а Кіплінг – на скрипці. Мавпи, Багіра, навіть, косолапий Балу танцювали та веселилися. Я теж від них не відставала, запросивши у танок Тома Сойєра. До нас приєдналися і його друзі: тітка Поллі, Мері, Сід, Гек, Джо та Беккі Течер. Скрудж, пан Кретчит та Чарльз Діккенс бажали один одному щасливого Нового року та Різдва. Звідки не візьмись – прилетіла Пані-Метелиця і почала також з усіма розважатися. Жигалов, Очумелов та Хрюкін подарували Чехову маленького цуцика, і він почав з ним гратися. Зачумлені звірі:Лис, Лев, Тигр, Осел та Вовк пускали фейєрверк для Жана де Лафонтена. Салют був таким гарним та голосним, що від цього я прокинулася.
Шкода, що це був лише сон. Моя зимова фантазія.

Черговий номер

Без имени-1

[contact-form-7 id="3827" title="Замовлення вебінарів"]

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”

13 березня о 19.00 відбудеться вебінар Ольги Гузь
«5 наукових, 5 методичних і
5 практичних секретів вивчення творів постмодернізму в школі
»

1.     Що потрібно знати вчителю про постмоденрізм як спосіб мислення та художній напрям розвитку світової літератури?
2.     Яку інформацію необхідно донести до учнів? Як це зробити просто і зрозуміло?
3.     Коли варто починати говорити з дітьми про явище постмодернізму?
4.     В яких творах, що вивчаються в загальноосвітній школі з 5 класу наявні ознаки постмодерністської літератури? (Постмодерністські мітки в книгах Роальда Дала, Пауля Маара, Діани Вінн Джонс, Корнелії Функе).
5.     Місце і роль творів Михайла Булгакова в передбаченні ситуації постмодернізму в історико-культурному розвитку людства.
6.     Сходинки до вивчення текстів постмодернізму в 11 класі: фентезі, театр абсурду й твори магічного реалізму як перехідний етап до виникнення літератури постмодернізму.
7.     Знакові імена й тексти літератури постмодернізму. Шкільний ракурс: Хуліо Кортасар «Менади», Милорад Павич «Скляний равлик», Даніель Пеннак «Усе для людожерів». Набір секретних засобів впливу на учнів для прочитання й осмислення творів постмодернізму.
8.     Системний аналіз роману «Дім дивних дітей» Ренсома Ріггза як постмодерністського фентезі.

Реєструйтеся на вебінар