№1, 2013

23 січня 2013 - Администратор
article512.jpg

Життя славетних очима нашого сучасника
Гладышев В. В. Наивно-реалистическое восприятие творчества Владимира Высоцкого: истоки и неизбежность. . . .2

Дистанційний тренінг
Хроменко І. A.
Компаративний аналіз художнього твору. Заняття № 9. . . .8
Скарбничка дистанційного тренінгу
Біографічний аналіз художнього твору. Фрагменти конспектів уроків. Роботи Бойко М. В., Дуденко Н. Й., Маслюк В. М., Гавриловської М. В., Гриценко О. Г., Гукової О. О. . . .16

Нова програма: вічна мудрість фольклору
Ніколенко О.М., Зуєнко М.О., Шаповалова Л.В.
Живе джерело (прислів'я, приказки, загадки й пісні народів світу) 5 клас. . . .24

Нова програма: природа і людина
Могільовцева Л. П.
Джон Кітс — англійський поет-лірик. Сонет "Про коника та цвіркуна". . . .31

Фахові проблеми
Богосвятська А. І.
Cучасні педагогічні технології у практиці вчителя світової літератури. . . .34

Учитель — учителеві
Ткач І.
Про що розповість нам портрет письменника? (Роздуми вчителя літератури). . . .42
Читацькі відгуки
Тіщенко Т. В. Урок починається з початку… . . . . . .44

Гарізан Н. В. Домашні завдання на уроках світової літератури. . .46

Конкурс-захист МАН
Бажаємо успіхів юним науковцям!. . . . .51

Додаток до статті

Позакласні заходи
Чоловська О. С.
Тонке мереживо жіночої душі. Літературна світлиця. . . . .52
Гайченко О. В. Велика сила вчительського мистецтва, або "…как здорово, что здесь мы все сегодня собрались…". . . .57

Нариси з історії світової культури
Шкаруба Л. М.
Культурологические хроники времен Шекспира, драматурга английского. Хроника четвертая и последняя. Елизаветинец Шекспир. . .58

Рейтинг: +8 Голосов: 8 5182
Djachok # 25 січня 2013 в 00:44 +4
Лише спостерігаємо за переліком цікавих рубрик часопису... А так хочеться почитати... Душа розривається... І коли "надійде" №12 за 2012 рік???
irina # 25 січня 2013 в 18:24 +4
я ще 19-го січня отримала №12
Оксана # 1 лютого 2013 в 22:44 +3
А №1 2013 вже хтось отримав ?
irina # 5 лютого 2013 в 21:11 +4
сьогодні прийшов
hala # 6 лютого 2013 в 05:58 +5
Отримала журнал. Звичайно, дратуЄ, що він приходить з таким запізненням. Та матеріали цікаві - і це заспокоює.

Заняття №9 Хроменко І. A. "Компаративний аналіз художнього твору" привабило, бо ця тема надзвичайно актуальна.

Cучасні педагогічні технології у практиці вчителя світової літератури: зацікавилася технологією створення ситуації успіху. Деяких назв методів та прийомів не знаю:"Гидке каченя", "Емоційне погладжування, "Сповідь", але сподобалося. Треба пошукати і спробувати.Прийоми ейдотехніки використовую давно, але в статті багато нового.Цікаво і повчально.

Звернула увагу на статтю Гарізан Н. В."Домашні завдання на уроках світової літератури". Гарно написано. Дякую. Давно не знаходила цієї теми в методичній літературі. Ще хотілося б прочитати роздуми, скільки часу займають домашні завдання з усіх предметів, і з нашого предмету зокрема.

От і все. Ще не прочитала всього. Та номер гарний.
А.Bogosvyatska # 8 лютого 2013 в 06:40 +6
Первый номер в новом году очень порадовал!

Поделиться впечатлениями хочется начать с рубрики "Учитель — учителеві". здесь каждое слово учителей живое, рожденное от сердца, от искреннего желания сделать уроки литературы СОБЫТИЕМ, ВСТРЕЧЕЙ в жизни детей. Каждый фрагмент начала урока, предложенные Т.В.Тищенко, сразу же хочется попробовать воплотить со своими учениками. Размышления И.Ткач о месте портрета писателя на уроке побуждают к ещё большей ответственности за каждую деталь, каждое слово, которую используем на уроке. С вниманием прочитала и материал о домашних заданиях Н.Гаризан, также многое взяла себе на заметку.

Настоящим праздником стала публикация О.Чоловской "Тонке мереживо жіночої душі. Літературна світлиця". Слово может передать душу, портрет женщины не слабее, чем краски, а может даже и выразительнее. Во мне отозвалась каждая фраза, каждый намёк, недосказанность... И какое чудесное завершение!

Великолепный материал "Живе джерело (прислів'я, приказки, загадки й пісні народів світу)". Похоже, в новую программу по мировой литературе можно войти с удовольствием и на высоте!

С ностальгией прочитала материал о Высоцком В.В.Гладышева. Вступила в диалог с Л.М.Шкарубой об извечном "шекспировском вопросе". Порадовалась успехам наших юных учёных-МАНовцев в лице Виктории Зайцевой. Дополнила свои знания о компаративном анализе произведений, благодаря новому занятию И.Хроменко.

Журнал - настоящий путеводитель для современного учителя-зарубежника.
silvestrivna # 10 лютого 2013 в 11:56 +4
Дякую за хороші слова. Вірші в прозі завжди знаходять відгук в душі.
hala # 9 лютого 2013 в 23:02 +5
Колеги, отримали журнал?
А я із задоволенням продовжую читати.
Дякую Ткач І. за статтю "Про що розповість нам портрет письменника?". Ніби і знаєш методику, але автор зуміла матеріал донести по-новому, душевно, тепло. Мені відразу захотілося попрацювати з портретом на уроці - використавши поради колеги.
Скоро захищатиму свою роботу як методист по інтерактивній технології.Тож ще раз подяка Богосвятській А. І. за матеріали.
Нариси з історії світової культури Шкаруби Л. М. про Шекспіра - цікаво!
Гарний позакласний захід Чоловської О. С. Обов'язково використаю -вдячна!
silvestrivna # 10 лютого 2013 в 11:54 +4
Фоторафії з цього заходу є на моїй сторінці, а ще остараюся відправити презентацію. Вона мені самій подобається. Попрошу опублікувати на сайті

Передплата на журнал "Зарубіжна література в школах України" - найкращий подарунок для вчителя! Індекс видання 90230