в школах України

Зміст № 12, 2012

Педагогічна хроніка
Таранік-Ткачук К. В. Нові обрії викладання світової літератури: сучасний стан і перспективи.2

Учитель — учителеві
Гайченко О. В. Педагогічна культура вчителя як основа його професійної компетентності.5

Фахові проблеми
Богосвятська А. І. Акмеологія: вищий ступінь індивідуального розвитку.8

Нова програма: оригінали і переклади
Мокрєєва І. Ю. Поет, науковець і перекладач Богдан Стороха.14
Цвєтаєва М. Книги в червоній палітурці (переклад Богдана Сторохи).15
Ніколенко О., Орлова О. Вивчення поезії М. Цвєтаєвої у 5 класі.16

Нова програма: сучасна література
Химера Н. В., Фартух Л. А. Система уроків з вивчення твору П. Маара “Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу”.18

Дистанційний тренінг
Хроменко І. Філологічний аналіз художнього твору. Заняття № 8.26
Скарбничка дистанційного тренінгу
Фрагменти конспектів уроків з теми “Аналіз поетичного твору”
Роботи Ткач І., Химинець А., Ходюк О. С., Сметюх О. В., Яременко Н. С., Комар О. В., Битько Ю.32

Літературознавча розвідка
Караменов Н. Образ раба. (Истоки образа Павла Смердякова).39

Атестація вчителя: шлях до майстерності
Пантелєєва В. В., Двуреченська Т. О. Великі казкарі. Бінарний урок за збірками Шарля Перро “Казки моєї матінки Гуски” та Івана Франка “Коли ще звірі гворили”.44
Лукафейник Л. В. Ровена та Ребека — дві різні долі. За романом В.Скотта “Айвенго”. 7 клас.46
Полозенко C. В. А судьи кто? (О единстве проблематики “Недоросля”, “Горя от ума” и “Грозы”).48
Горшельова Т. А. Новаторство у драматургії Г. Ібсена. П’єса “Ляльковий дім”.50

Методична наука та шкільна практика
Братко В. До проблеми формування літературної компетентності на уроках світової літератури в основній школі
(На матеріалах билин та сучасних художніх творів для дітей).52

Нариси світової культури
Шкаруба Л. М. Культурологические хроники времен Шекспира, драматурга английского. Хроника третья.
Лондон и театр елизаветинского времени.55

Позакласні заходи
Собко Л. М. Святкуємо разом з літературними героями. Сценарій літературного новорічного свята. 5 клас.62

Черговий номер

58281963_6115398729691_4931406545037557760_n.png

Дзеркало

Наталія Рудницька Одним із викликів, які я ставлю перед собою як фахівець, є рефлексії …

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”

24 квітня о 19.00 відбудеться вебінар Лариси Ціпов’яз
«Як це працює:
10 дієвих ключів до аналізу та інтерпретації новинок у програмі
»

Дорогі вчителі! Приходьте 24 квітня на вебінар Заслуженого вчителя України Лариси Ціпов’яз «Як це працює: 10 дієвих ключів до аналізу
та інтерпретації новинок у програмі»
Окрім сертифікату, відеозапису вебінару та презентації ведучої,
учасники отримають корисний ПОДАРУНОК: ексклюзивні матеріали для ефективної роботи з творами: Р. Баха «Чайка Джонатан Лівінгстон»
та П. Маара «Що не день, то субота», «Машина для здійснення бажань»,
а також авторські сценарії змістовних і веселих інтелектуальних ігор для 5-11 класів, які можна використати для проведення заключних уроків, позакласних заходів та під час червневої практики.

Реєструйтеся на вебінар