Читацький Клуб журналу «ЗЛ»
Рогозинська В., Хроменко І. Творімо фаховий часопис нового покоління разом! .2
Незабутні миті літа 2013
Ходюк О. Насолоджуючись літом.5
Буткалюк В. Моє щастя білого кольору.6
Пономаренко Т. Романтика подорожей.7
Дистанційний тренінг
Гайченко О. В. Організація методичної роботи з учителями світової літератури. Заняття № 2.8
Учитель — учителеві
Ткач І. Співдружність мистецтв на уроках світової літератури.16
Фахові проблеми
Богосвятська А. І. Mетодичні прийоми технології розвитку критичного мислення учнів через читання та письмо.20
Конкурс «Сценарій позакласного заходу»
Мацкова Л. М. Подорож у сиву давнину. Літературно-пізнавальна гра «Античний калейдоскоп». 8 клac.26 10 2013 Мацкова Л. ПРОТОКОЛ 10 2013 Мацкова Л. Грамоти 10 2013 Мацкова Л. Презентація №1_ Супровід_ Фотопитання 10 2013 Мацкова Л. Презентація №2_ Крилаті вислови 10 2013 Мацкова Л. Презентація №3_ Герої Еллади
Гикава Л. Я., Дячок С. О. Запрошуємо на чай. Сценарій позакласного заходу для учнів 8—11 класів.31
Нова програма: готуємось заздалегідь
Гузь О. О. Орієнтовне планування уроків для 5 класу. Уроки 19—25.36
Нова програма: позакласне читання
Орлова О. В. Великі «маленькі» герої дитячої літератури. Урок за творами «Маленький лорд Фаунтлерой», «Маленька принцеса» Ф. Е. Бернетт.45
Літературні паралелі
Мінаєва О. О., Паляничка Ю. О. Чисте світло лицарства. Інтегрований урок світової літератури та англійської мови (компаративний аналіз творів В. Скотта «Айвенго» та М.В. Гоголя «Тарас Бульба»).48
Методична скарбничка членів Клубу «ЗЛ»
Битько Ю. В. Байка І. А. Криловa «Вовк і Ягня». Порівняльний аналіз байок Езопа та Крилова.52
Гукова О. О. Оповідання А.П. Чехова «Товстий і тонкий».54
Качур Л. М. Провідні мотиви та символи лірики Блока («Незнайома», «Про доблесть, про подвиги, про славу…», «Весно, весно, без меж і краю…»). Урок з використанням Інтернету.57
Пушкар О. М. Головні мотиви творчості Райнерa Марії Рільке. Життєвий і творчий шлях письменника. «Орфей, Еврідіка, Гермес», «Ось дерево звелось…».58
Сузір’я видатних педагогів
Хроменко І. Симон Соловейчик – «невтомний ідеаліст і реформатор освіти». Продовження.61
Коментарі:
petren90 #18 жовтня 2013 в 16:20+4
іЗ ЗАДОВОЛЕННЯМ ПРОЧИТАЛА ПРОДОВЖЕННЯ СТАТТІ іРИНИ ХРОМЕНКО ПРО ВИДАТНОГО ПЕДАГОГА СОЛОВЕЙЧИКА. МАТЕРІАЛИ БОГОСВЯТСЬКОЇ А.І. ЯК ЗАВЖДИ НА ВИСОКОМУ РІВНІ. ЩОДО САМООСВІТИ: ВСЕ ТАК ПРОСТО, АЛЕ ВСЕ ТАК СКЛАДНО. ДЯКУЮ АВТОРОВІ ЗА ЧЕРГОВІ ДІЄВІ РЕКОМЕНДАЦІЇ. ГУЗЬ О.О.: ПРОСТО МАЙСТЕР-КЛАС. А ВЗАГАЛІ ЦЕЙ ЖУРНАЛ – НЕВІД’ЄМНА ЧАСТКА САМООСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА. ДЯКУЮ!!!
ТарасоваТИ #24 жовтня 2013 в 10:25+6
Очень интересны материалы статьи Ткач И. Спасибо за продолжение дистанционного тренинга (автор Гайченко О.В.), вопросы организации самообразования актуальны, и материалы тренинга – большое подспорье. Познавательна статья Хроменко И. Всем авторам большое спасибо.
Анна-Марія Богосвятська #25 жовтня 2013 в 05:45+7
Тёплый номер: с приглашением на чай от С.Дьячок и Л.Гакавой, содружеством искусств от И. Ткач, продолжением рассказа об удивительном педагоге С.Соловейчике от И. Хроменко, воспоминаниями о лете учителей, разделом “Человек и природа” в новой программе для 5 класса от О.Гузь.
Да и другие материалы, как всегда, соответствуют уровню СОВРЕМЕННОГО урока, СОВРЕМЕННОГО учителя.
Редакции и авторам – спасибо!
Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”