в школах України

Де козак, там і слава

Автор: Семенченко Марина, учениця 7-А класу гімназії міжнародних відносин №323 м. Києва
Захоплення: література, танці (участь у народному ансамблі танцю «Україна»), плетіння бісером і стрічками, виготовлення ляльок-мотанок
Вчитель: Кожукало Наталія Вікторівна

Історія та література – мої улюблені навчальні предмети. Із історії України для мене найцікавішою є доба українського козацтва. Славні лицарі, справжні патріоти, сміливі, винахідливі, відчайдушні, вправні – такими були запорожці. Переконана, що їх роль в історії нашої держави просто неоціненна. Тому не дивно, що під час літніх канікул першим прочитаним текстом із рекомендованого списку стала історична повість Миколи Васильовича Гоголя «Тарас Бульба».
Події у творі відбуваються у першій половині ХVІІстоліття, коли козацтво вело боротьбу з польською шляхтою, турецькими й татарськими завойовниками за незалежність та збереження кордонів держави.Текст прочитала швидко. Кожна наступна сторінка захоплювала й інтригувала все більше та більше, бо в повісті є історичні й романтичні, трагічні й оптимістичні епізоди. Хвилювання майже не полишало мене протягом усього часу читання. Щиро переймалася вчинками, характерами, долями не тільки головних героїв – Тараса Бульби та його синів Остапа й Андрія, але й інших козаків.
Дочитавши твір, тривалий час перебувала під враженням від вчинку козацького полковника Тараса Бульби. Він настільки самовіддано любив батьківщину, Запорозьку Січ, козацтво, що пожертвував найдорожчим, найріднішим – власним сином Андрієм, справедливо вважаючи його зрадником.
Є люди, які нехтують національністю, не цікавляться своєю історією, культурою, а дехто навіть залишає батьківщину в пошуках кращого життя. М.В.Гоголь повістю «Тарас Бульба» закликає нас пишатися тим, що ми – українці – є спадкоємцями славного великого народу.

Черговий номер

Без имени-1

[contact-form-7 id="3827" title="Замовлення вебінарів"]

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”

13 березня о 19.00 відбудеться вебінар Ольги Гузь
«5 наукових, 5 методичних і
5 практичних секретів вивчення творів постмодернізму в школі
»

1.     Що потрібно знати вчителю про постмоденрізм як спосіб мислення та художній напрям розвитку світової літератури?
2.     Яку інформацію необхідно донести до учнів? Як це зробити просто і зрозуміло?
3.     Коли варто починати говорити з дітьми про явище постмодернізму?
4.     В яких творах, що вивчаються в загальноосвітній школі з 5 класу наявні ознаки постмодерністської літератури? (Постмодерністські мітки в книгах Роальда Дала, Пауля Маара, Діани Вінн Джонс, Корнелії Функе).
5.     Місце і роль творів Михайла Булгакова в передбаченні ситуації постмодернізму в історико-культурному розвитку людства.
6.     Сходинки до вивчення текстів постмодернізму в 11 класі: фентезі, театр абсурду й твори магічного реалізму як перехідний етап до виникнення літератури постмодернізму.
7.     Знакові імена й тексти літератури постмодернізму. Шкільний ракурс: Хуліо Кортасар «Менади», Милорад Павич «Скляний равлик», Даніель Пеннак «Усе для людожерів». Набір секретних засобів впливу на учнів для прочитання й осмислення творів постмодернізму.
8.     Системний аналіз роману «Дім дивних дітей» Ренсома Ріггза як постмодерністського фентезі.

Реєструйтеся на вебінар