в школах України

«Менеджмент в освіті, або Як вбити двох зайців»

Часто можна почути: «Ми живемо в паперовій державі!»… Насправді, які б нові форми звітності не затверджувало МОН, дирекція, учителі продовжують бути залежними від паперової роботи.
Паперова робота… Як зробити її цікавою, корисною та ефективною, а, найголовніше, не марудною! 
22 лютого на вебінарі «Менеджмент в освіті, або Як вбити двох зайців» своїми напрацюваннями поділитися з вами заступник директора з навчально-виховної роботи Світлана Дячок.
Отож який він – ефективний освітній менеджмент, якими мають бути стратегія планування та використання інноваційних методів управління, наскільки важлива робота в команді, мотивація та дотримання тайм-менеджменту!

Черговий номер

Без имени-1

[contact-form-7 id="3827" title="Замовлення вебінарів"]

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”

13 березня о 19.00 відбудеться вебінар Ольги Гузь
«5 наукових, 5 методичних і
5 практичних секретів вивчення творів постмодернізму в школі
»

1.     Що потрібно знати вчителю про постмоденрізм як спосіб мислення та художній напрям розвитку світової літератури?
2.     Яку інформацію необхідно донести до учнів? Як це зробити просто і зрозуміло?
3.     Коли варто починати говорити з дітьми про явище постмодернізму?
4.     В яких творах, що вивчаються в загальноосвітній школі з 5 класу наявні ознаки постмодерністської літератури? (Постмодерністські мітки в книгах Роальда Дала, Пауля Маара, Діани Вінн Джонс, Корнелії Функе).
5.     Місце і роль творів Михайла Булгакова в передбаченні ситуації постмодернізму в історико-культурному розвитку людства.
6.     Сходинки до вивчення текстів постмодернізму в 11 класі: фентезі, театр абсурду й твори магічного реалізму як перехідний етап до виникнення літератури постмодернізму.
7.     Знакові імена й тексти літератури постмодернізму. Шкільний ракурс: Хуліо Кортасар «Менади», Милорад Павич «Скляний равлик», Даніель Пеннак «Усе для людожерів». Набір секретних засобів впливу на учнів для прочитання й осмислення творів постмодернізму.
8.     Системний аналіз роману «Дім дивних дітей» Ренсома Ріггза як постмодерністського фентезі.

Реєструйтеся на вебінар