в школах України

Зміст №1, 2018

Редакційна вітальня
«Кожна людина для мене асоціюється з книжкою». Ексклюзивне інтерв’ю Ірини Горобченко. . .2

Мистецтво аналізу
Ірина Горобченко. Загадкова леді з есе «Джакомо Джойс». . .7

9-й клас – на відмінно!
Ольга Гузь. Орієнтовне поурочне планування для 9 класу. Урок № 44-54. . .12

Методика і досвід
Світлана Проценко. Шерлок Холмс як безпосередній учасник розв’язання сімейного конфлікту в оповіданні Артура Конан Дойла «Пістрява стрічка». . .51

Атестація вчителя: шлях до майстерності
Валентина Гуцол. Інтелектуальна гра за романом Даніеля Дефо «Пригоди Робінзона Крузо». . .56

Фахові проблеми
Анна-Марія Богосвятська. Ідеї для відкритого уроку. . .58

Черговий номер

Без имени-1

[contact-form-7 id="3827" title="Замовлення вебінарів"]

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”

13 березня о 19.00 відбудеться вебінар Ольги Гузь
«5 наукових, 5 методичних і
5 практичних секретів вивчення творів постмодернізму в школі
»

1.     Що потрібно знати вчителю про постмоденрізм як спосіб мислення та художній напрям розвитку світової літератури?
2.     Яку інформацію необхідно донести до учнів? Як це зробити просто і зрозуміло?
3.     Коли варто починати говорити з дітьми про явище постмодернізму?
4.     В яких творах, що вивчаються в загальноосвітній школі з 5 класу наявні ознаки постмодерністської літератури? (Постмодерністські мітки в книгах Роальда Дала, Пауля Маара, Діани Вінн Джонс, Корнелії Функе).
5.     Місце і роль творів Михайла Булгакова в передбаченні ситуації постмодернізму в історико-культурному розвитку людства.
6.     Сходинки до вивчення текстів постмодернізму в 11 класі: фентезі, театр абсурду й твори магічного реалізму як перехідний етап до виникнення літератури постмодернізму.
7.     Знакові імена й тексти літератури постмодернізму. Шкільний ракурс: Хуліо Кортасар «Менади», Милорад Павич «Скляний равлик», Даніель Пеннак «Усе для людожерів». Набір секретних засобів впливу на учнів для прочитання й осмислення творів постмодернізму.
8.     Системний аналіз роману «Дім дивних дітей» Ренсома Ріггза як постмодерністського фентезі.

Реєструйтеся на вебінар