в школах України

Новорічна казка (фанфік)

Автор: Ганзюк Ліза, учениця 5-го класу Снячівської ЗОШ І-ІІІ ст. Сторожинецького району, Чернівецької області.
Вчитель: Нагорна Алла Григорівна

Якось під Новий рік Дід Мороз із Снігуркою розносили дітям подарунки. Вийшли вони з будинку і Дід Мороз промовив:
– Внученько, ти всі подаруночки склала у торбинку?
– Ой, дідусю, здається я забула взяти подарунок для Карлсона, що живе на даху!
– Нічого, пішли пошукаємо.
– Дід Мороз із Снігурочкою повернулись в будиночок, а подарунки залишили в санчатах. Коли вони повернулися, то санчата були пусті.
– Де ж подарунки?- закричав Дід Мороз.
– Дідусю, дивіться – це Баба-Яга вкрала подарунки!- промовила Снігуронька.
– Нам треба знайти її! Внученько, хутко сідай у сани і поїхали шукати!
Так почалася їх подорож. Спочатку вони зустріли двох дітлахів. То були Кай і Герда. Снігова Королева відпустила їх. Дід Мороз розпитав їх, куди полетіла Баба-Яга. Діти відповіли, що вона полетіла до Снігової Королеви просити, щоб вона у Новорічну ніч перетворила на кригу серця людей.
Отож наші герої відправились в крижаний палац до Снігової Королеви. Охорона їх не пропустила, але легкий шепіт сніжинок підказав, що Баба-Яга полетіла до пані Метелиці, щоб зачарувати її подушки, з яких вона створює сніг, щоб позбавити людей Новорічного настрою.
Поїхали вони до пані Метелиці. Але, на жаль, вона була дуже засмучена і не могла їм розказати нічого, тільки промовила, що Баба-Яга прилітала зі злою чарівницею Дияволіною і вони зачарували її подушки, а потім додала:
– Що ж тепер буде? В Новорічну ніч пухнасті сніжинки не затанцюють свій танок круг ялинки, дітлахи не зможуть покататись на санчатах, ковзанах, не зліплять веселих Сніговиків, які мені так допомагають по господарству… Допоможе мені тільки Попелюшкина Хрещена-фея – сказала пані Метелиця.
Діду Морозу і Снігуроньці стало шкода пані Метелицю і вони вирішили їй допомогти. Для початку вони завітали до Попелюшки, щоб дізнатися, де зараз знаходиться її Хрещена-фея. Тільки-но вони доїхали до палацу, як їх зупинив дворецький:
– Доброго дня. Ви напевно до Попелюшки?
– Так.
– Її в палаці немає.
– Вибачте, та не могли б ви сказати, де вона?
– Так, будь-ласка. Щосереди Попелюшка навчає діток нашого королівства етиці та музиці. О 14.35 у неї закінчуються заняття. Отож зачекайте її у вітальній.
– Добре. Дякуємо.
Через деякий час увійшла Попелюшка.
– Доброго дня Діду Морозу, Снігурочко. Що привело вас до мене?
Може, чаю?
– Дякуємо, та ми дуже поспішаємо. Баба-Яга поцупила цілий мішок подарунків, зачарувала подушки пані Метелиці, а Снігову королеву підговорила у Новорічну ніч перетворити всі серця людей у кригу… Залишилось зовсім мало часу…
Попелюшка двічі сплеснула в долоні і за вікном почулися звуки коліс. Ще мить – і до зали увійшла вічно мила і квітуча Хрещена-фея. Наші герої стисло переповіли їй про свою біду.
Добре серце Феї не залишилось осторонь такого лиха і вона вирішила до останніх сил боротися з Чорною магією Баби-Яги. Один помах чарівної палочки – і подушки пані Метелиці знову можуть виробляти пухкий сніг; діти, радіючи, повибігали на вулицю і по всій планеті з’являлись сотні нових Сніговиків, які оточили крижаний палац Снігової королеви, щоб та ніколи вже не вчинила зла людям. А Баба-Яга була змушена повернути мішок з подарунками, бо через сильні снігопади її мітла зіпсувалась і не було на чому повернутись додому, у свій ліс, та й у свої роки вона геть забула всі закляття. Їй довелося просити вибачення за всі прикрощі, що вона вчинила.
Ось так щасливо наступив Новий рік. З новими друзями, бажаннями, подарунками. Він щасливим буде і для Карлсона, бо «той, що живе на даху», отримав подарунок, про який все життя мріяв…

Черговий номер

Без имени-1

[contact-form-7 id="3827" title="Замовлення вебінарів"]

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”

13 березня о 19.00 відбудеться вебінар Ольги Гузь
«5 наукових, 5 методичних і
5 практичних секретів вивчення творів постмодернізму в школі
»

1.     Що потрібно знати вчителю про постмоденрізм як спосіб мислення та художній напрям розвитку світової літератури?
2.     Яку інформацію необхідно донести до учнів? Як це зробити просто і зрозуміло?
3.     Коли варто починати говорити з дітьми про явище постмодернізму?
4.     В яких творах, що вивчаються в загальноосвітній школі з 5 класу наявні ознаки постмодерністської літератури? (Постмодерністські мітки в книгах Роальда Дала, Пауля Маара, Діани Вінн Джонс, Корнелії Функе).
5.     Місце і роль творів Михайла Булгакова в передбаченні ситуації постмодернізму в історико-культурному розвитку людства.
6.     Сходинки до вивчення текстів постмодернізму в 11 класі: фентезі, театр абсурду й твори магічного реалізму як перехідний етап до виникнення літератури постмодернізму.
7.     Знакові імена й тексти літератури постмодернізму. Шкільний ракурс: Хуліо Кортасар «Менади», Милорад Павич «Скляний равлик», Даніель Пеннак «Усе для людожерів». Набір секретних засобів впливу на учнів для прочитання й осмислення творів постмодернізму.
8.     Системний аналіз роману «Дім дивних дітей» Ренсома Ріггза як постмодерністського фентезі.

Реєструйтеся на вебінар