в школах України

Новорічні пригоди Кая та Герди

Автор: Ніколайчук Владислава, учениця 5 –В класу Миколаївської спеціалізованої І-ІІІ ступенів школи №22 з поглибленим вивченням англійської мови з 1 класу
З шести років займаюсь бально-спортивними танцями
Вчитель: Чайковська Наталя Миколаївна

На вулиці вже панувала зима. Снігова Королева, роздумуючи над своїми новими витівками, пройшлась то тут, то там і перетворила озеро в льодовий каток, надула заметілі та вкрила землю легким сніговим покривалом, яке на холодному сонці переливалося всіма кольорами веселки.
У маленькому містечку поблизу лісу стояла невеличка хатинка. Там жили двоє діток: хлопчик Кай і дівчинка Герда. Вони обожнювали зиму, тому що любили гратися снігом.
Цього ранку вони вибігли на вулицю і почали ліпити снігову бабу. Кай обережно катав сніжки у великі кулі, а Герда надавала фігурі людських рис. Діти кілька годин ліпили це диво, і результат був вражаючий: не зважаючи на те, що на голові у баби була шапка-відро, замість носа красувалася морквина, а снігова рука тримала справжню мітлу, ця фігура здавалася дуже доброю і чуйною. Задоволені брат із сестрою пішли обідати.
Снігова баба, коли залишилася сама, поблимала своїми очима-вуглинками, струсила зайвий сніг, гордо підняла голову і посміхнулася. Їй дуже сподобалися дітлахи, адже це вони виліпили її і навіть поставили так, щоб вона не перегрілася і не розтанула на сонці.
Ввечері Мороз, як завжди, почав обхід снігових володінь. По дорозі він натрапив на Снігову Королеву, весело їй підморгнув і пішов собі далі. Добрим людям він розмальовував шибки казковими сюжетами та посилав їм міцні і солодкі сни.
Мороз ще здалека побачив нову Снігову бабу. Він чемно привітався і запитав:
– Яка краса! Звідки ти прийшла і чому тут стоїш?
– Мене зліпили із снігу Кай та Герда, тому я стою на їхньому подвір’ї і нікуди більше не збираюся, адже в мене з’явилися справжні друзі.
– Чи хороші і слухняні діти, що тебе зліпили?
– Так, вони, хоч ще малі, але слухаються своїх батьків, не сваряться між собою і завжди гарно поводяться.
– Приємно чути про таких дітей, – задумавшись, сказав Мороз. – Я готую всім подарунки до Нового року. Раз ти з’явилася на світ і так цінуєш дружбу, то і тобі має бути подарунок. Що ти бажаєш?
– Я вже отримала свій подарунок-це життя, яке подарували мені діти. Тому найбільше б мені хотілося, щоб Кай та Герда були щасливі. Якщо це в твоїх силах, то обов’язково зроби це!
– Домовилися, – сказав Мороз. – Каю та Герді мої візерунки кожного ранку будуть розповідати нові казки. А в душі у них ніколи не згасне вогник щастя.
Кожного ранку діти бігли до вікна, щоб побачити чудеса. Вони дуже любили ці незвичайні витинанки, де можна було б роздивитися і квіти з деревами, і цікавих звірів, і доріжки, що вели кудись в далечінь.
На Новий рік Кай та Герда допомагали мамі прибирати вдома та одягали ялинку. Ввечері перед сном вони побігли до Снігової баби, щоб і її поздоровити зі святом. А вона з вдячністю і теплом проводжала їх очима до дверей.
Вранці, коли діти прокинулися, їх чекала нова кришталева ялинка та подарунок, на який вони заслуговували.

Черговий номер

Без имени-1

[contact-form-7 id="3827" title="Замовлення вебінарів"]

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”

13 березня о 19.00 відбудеться вебінар Ольги Гузь
«5 наукових, 5 методичних і
5 практичних секретів вивчення творів постмодернізму в школі
»

1.     Що потрібно знати вчителю про постмоденрізм як спосіб мислення та художній напрям розвитку світової літератури?
2.     Яку інформацію необхідно донести до учнів? Як це зробити просто і зрозуміло?
3.     Коли варто починати говорити з дітьми про явище постмодернізму?
4.     В яких творах, що вивчаються в загальноосвітній школі з 5 класу наявні ознаки постмодерністської літератури? (Постмодерністські мітки в книгах Роальда Дала, Пауля Маара, Діани Вінн Джонс, Корнелії Функе).
5.     Місце і роль творів Михайла Булгакова в передбаченні ситуації постмодернізму в історико-культурному розвитку людства.
6.     Сходинки до вивчення текстів постмодернізму в 11 класі: фентезі, театр абсурду й твори магічного реалізму як перехідний етап до виникнення літератури постмодернізму.
7.     Знакові імена й тексти літератури постмодернізму. Шкільний ракурс: Хуліо Кортасар «Менади», Милорад Павич «Скляний равлик», Даніель Пеннак «Усе для людожерів». Набір секретних засобів впливу на учнів для прочитання й осмислення творів постмодернізму.
8.     Системний аналіз роману «Дім дивних дітей» Ренсома Ріггза як постмодерністського фентезі.

Реєструйтеся на вебінар