в школах України

Новий рік у джунглях (фанфік)

Автор: Фігус Андрій, учень 6 класу Кудринецької ЗОШ І – ІІІ ступенів Борщівського району Тернопільської області
Вчитель: Юрчишина Марія Іванівна

Ця неймовірна, але правдива історія трапилася під Новий рік.
На краю села, в невеликій хатинці, жив маленький хлопчик, який мав надзвичайно добре серце. Він завжди поспішав на допомогу всім, хто цього потребував. Але найбільшою мрією Сергійка було здійснити чудо. Завтра Новий рік, а, отже, день, коли відбуваються різні дива. Тому прокинувся він дуже рано, миттю підбіг до вікна і побачив, що все навколо вкрите білою скатертиною. А з неба продовжують спускатися, витанцьовуючи, великі пухнасті Сніжинки. Вони вели веселий танок з пустотливим Вітром, який, як елегантний кавалер, ніжно підхоплював їх та кружляв у зимовому вальсі. Це було так гарно…
В цей час хлопчику пригадалася далека – далека Індія, Джунглі, де ніколи не буває пухнастого снігу, тріскучих морозів, заметілей та хуртовин, де немає засніжених гірок, з яких можна спускатися на санчатах чи лижах.
– А як же Мауглі? – подумав Сергійко. – Він так ніколи не побачить снігу, не відчує всієї радості від новорічної ночі. Що ж робити?
Хлопчика охопив сум. Йому так хотілося, щоб і в Джунглі хоча б на день завітала красуня Зима. А як це може статися? І тут Сергійко пригадав, що під Новий рік здійснюються всі мрії, якщо цього дуже захотіти чи попросити в Діда Мороза. Він щороку писав до нього листа і той, як добрий чарівник, завжди виконував прохання не лише Сергійка, а й усіх послушних дітей. Тому хлопчик швидко почав виводити на білому аркуші великими акуратними буквами листа:
«Дорогий Дідусю Морозе!
Мій друг Мауглі живе в Індії, а там ніколи не буває снігу. Я хотів би, щоб у новорічну ніч всі мешканці Джунглів змогли насолодитися красою Зими і отримати від тебе подарунки.
З повагою Сергійко»
Дід Мороз, прочитавши листа, порадився зі Снігуронькою та Сніговою королевою, і вирішив виконати бажання хлопчика. Швидко впоравшись у своїх володіннях, вирушив у спекотну Індію.
………………………………………………………………………………
– Що за дивина! Чому це звірі галасують? Довкола ніч, а там веселощі, – дивувався Мауглі. Він визирнув зі своєї хижини і побачив посеред галявини незвичайне дерево – ялинку, яка гарно прибрана різнобарвними іграшками, гірляндами. А кругом білий сніг виблискує проти Місяця.
Такого Мауглі ще не бачив. Всі звірі дружно співали, танцювали, веселились.
– Новий рік! Новий рік! – викрикували звірята.
І ось на святкову галявину виїхав на золотих санях Дід Мороз з величезним мішком подарунків. Вистачило на всіх: тигр Шер – Хан отримав пряники, вовк Акела – тістечка, пантера Багіра – цукерки, ведмідь Балу – бочку меду, змій Каа – яблука та груші. Для Мауглі був особливий подарунок – ноутбук від Діда Мороза та листівка від Сергійка. Хлопчик писав, що хоче дружити з Мауглі, а сучасна техніка в цьому може допомогти.
З того часу Мауглі та Сергійко стали нерозлучними друзями.

Черговий номер

Без имени-1

[contact-form-7 id="3827" title="Замовлення вебінарів"]

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”

13 березня о 19.00 відбудеться вебінар Ольги Гузь
«5 наукових, 5 методичних і
5 практичних секретів вивчення творів постмодернізму в школі
»

1.     Що потрібно знати вчителю про постмоденрізм як спосіб мислення та художній напрям розвитку світової літератури?
2.     Яку інформацію необхідно донести до учнів? Як це зробити просто і зрозуміло?
3.     Коли варто починати говорити з дітьми про явище постмодернізму?
4.     В яких творах, що вивчаються в загальноосвітній школі з 5 класу наявні ознаки постмодерністської літератури? (Постмодерністські мітки в книгах Роальда Дала, Пауля Маара, Діани Вінн Джонс, Корнелії Функе).
5.     Місце і роль творів Михайла Булгакова в передбаченні ситуації постмодернізму в історико-культурному розвитку людства.
6.     Сходинки до вивчення текстів постмодернізму в 11 класі: фентезі, театр абсурду й твори магічного реалізму як перехідний етап до виникнення літератури постмодернізму.
7.     Знакові імена й тексти літератури постмодернізму. Шкільний ракурс: Хуліо Кортасар «Менади», Милорад Павич «Скляний равлик», Даніель Пеннак «Усе для людожерів». Набір секретних засобів впливу на учнів для прочитання й осмислення творів постмодернізму.
8.     Системний аналіз роману «Дім дивних дітей» Ренсома Ріггза як постмодерністського фентезі.

Реєструйтеся на вебінар