в школах України

Переклад з англійської мови поезії В. Блейка «Хвора троянда»

Автор перекладу: Самофалова Анна, учениця 8 класу Знам’янської загальноосвітньої школи I-III ст. № 6
Захоплення: музика, танці, дуже полюбляє робити гарні зачіски
Учитель зарубіжної  літератури: Невкрита Ірина Сергіївна

The Sick Rose by William Blake

O Rose, thou art sick
The invisible worm
That flies in the night
In the hauling storm
Has found out thy bed
Of crimson joy,
And his dark secret love
Does thy life destroy.

Поема «Хвора троянда»
О, троянда, твоє мистецтво хворе
Невидимий черв’як,
Який летить вночі
У штормі зловісному
Знайшов твою фортецю
Увінчану трояндовим щастям.
І своїм отруйним коханням
Знищує життя твоє.

Черговий номер

Без имени-1

[contact-form-7 id="3827" title="Замовлення вебінарів"]

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”

13 березня о 19.00 відбудеться вебінар Ольги Гузь
«5 наукових, 5 методичних і
5 практичних секретів вивчення творів постмодернізму в школі
»

1.     Що потрібно знати вчителю про постмоденрізм як спосіб мислення та художній напрям розвитку світової літератури?
2.     Яку інформацію необхідно донести до учнів? Як це зробити просто і зрозуміло?
3.     Коли варто починати говорити з дітьми про явище постмодернізму?
4.     В яких творах, що вивчаються в загальноосвітній школі з 5 класу наявні ознаки постмодерністської літератури? (Постмодерністські мітки в книгах Роальда Дала, Пауля Маара, Діани Вінн Джонс, Корнелії Функе).
5.     Місце і роль творів Михайла Булгакова в передбаченні ситуації постмодернізму в історико-культурному розвитку людства.
6.     Сходинки до вивчення текстів постмодернізму в 11 класі: фентезі, театр абсурду й твори магічного реалізму як перехідний етап до виникнення літератури постмодернізму.
7.     Знакові імена й тексти літератури постмодернізму. Шкільний ракурс: Хуліо Кортасар «Менади», Милорад Павич «Скляний равлик», Даніель Пеннак «Усе для людожерів». Набір секретних засобів впливу на учнів для прочитання й осмислення творів постмодернізму.
8.     Системний аналіз роману «Дім дивних дітей» Ренсома Ріггза як постмодерністського фентезі.

Реєструйтеся на вебінар