в школах України

Відгук на книгу Л.Керролла «Аліса в країні див»

Автор: Жабко Альона, учениця 5-го класу Рацівського навчально-виховного комплексу «Дошкільний навчальний заклад-загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Чигиринського району Черкаської області
Вчитель: Князєва Галина Павлівна

Мені дуже подобається книга Л.Керролла «Аліса в країні див». Вона дуже цікава, фантастична, з яскравими кольоровими ілюстраціями.
Коли я читала цю казку, я уявляла себе на місці Аліси, головної героїні, дивовижного твору англійського дитячого письменника. Всі події наче прокручувались у вигляді фільму у мене перед очима, а я була тією дівчинкою, з якою відбулося стільки пригод!
Прочитавши влітку цю найцікавішу, найфантастичнішу, найкращу книгу, я стала краще мислити, розбиратися в людях, більше налаштовуватися на позитив. Після знайомства з таким літературним шедевром мені захотілося читати більше і більше, щоб у мене залишилося ще більше приємних вражень і хороших спогадів.
Красива рудоволоса дівчинка, заєць, що завжди десь поспішає і дивиться на годинник навчили мене радіти життю, милуватися прекрасним, зрозуміти світ фантазії і пригод. На жаль, події, які відбувалися з героями моєї улюбленої книги, виявились лише сном. Я теж хочу, щоб мені наснився такий смішний випадок, головна героїня Аліса та всі її друзі.
Англійці кажуть: «Якщо ви не знаєте Алісу і Чеширського Кота, Капелюшника і Шаленого Зайця, ви нічого не знаєте про Англію». Я рада, що побувала в іншій країні завдяки умінню дружити з книгою. Я вважаю, що в наш вік комп’ютеризації книзі повинно відводиться достойне місце.

Черговий номер

Без имени-1

[contact-form-7 id="3827" title="Замовлення вебінарів"]

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”

13 березня о 19.00 відбудеться вебінар Ольги Гузь
«5 наукових, 5 методичних і
5 практичних секретів вивчення творів постмодернізму в школі
»

1.     Що потрібно знати вчителю про постмоденрізм як спосіб мислення та художній напрям розвитку світової літератури?
2.     Яку інформацію необхідно донести до учнів? Як це зробити просто і зрозуміло?
3.     Коли варто починати говорити з дітьми про явище постмодернізму?
4.     В яких творах, що вивчаються в загальноосвітній школі з 5 класу наявні ознаки постмодерністської літератури? (Постмодерністські мітки в книгах Роальда Дала, Пауля Маара, Діани Вінн Джонс, Корнелії Функе).
5.     Місце і роль творів Михайла Булгакова в передбаченні ситуації постмодернізму в історико-культурному розвитку людства.
6.     Сходинки до вивчення текстів постмодернізму в 11 класі: фентезі, театр абсурду й твори магічного реалізму як перехідний етап до виникнення літератури постмодернізму.
7.     Знакові імена й тексти літератури постмодернізму. Шкільний ракурс: Хуліо Кортасар «Менади», Милорад Павич «Скляний равлик», Даніель Пеннак «Усе для людожерів». Набір секретних засобів впливу на учнів для прочитання й осмислення творів постмодернізму.
8.     Системний аналіз роману «Дім дивних дітей» Ренсома Ріггза як постмодерністського фентезі.

Реєструйтеся на вебінар