в школах України

Відгук на книгу Роберта Льюїса Стівенсона «Острів скарбів»

Автор: Пострибайло Валерій, учень 7 – Б класу Судилківської ЗОШ І – ІІІ ступенів Шепетівського району Хмельницької області
Вчитель. Денисюк Ольга Григорівна

Літо – найкращий час для подорожей та читання. Я об’єднав ці дві справи, читаючи роман Роберта Льюїса Стівенсона «Острів скарбів».
У цьому творі йдеться про сміливого хлопчика Джіма Хокінса, який завдяки обставин, що склалися, потрапив у таку мандрівку, про яку мріяли і мріють його ровесники в усі часи. А що ж ще може бути цікавішим від моря, піратських скарбів і самих піратів? Я неодноразово уявляв себе на острові скарбів, брав участь у бою з піратами, зустрівся з Беном Ганом, перевантажував золото на корабель і щасливий повертався додому…
Прочитавши роман, я ще довго повертався до його змісту, розглядав ілюстрації, розміщені у книзі, знайшов у Інтернеті художній та мультиплікаційний фільми. Все виявилося однаково цікавим. А ще на згадку про цю цікаву літню зустріч із книгою Стівенсона я намалював власні ілюстрації до твору.

Черговий номер

Без имени-1

[contact-form-7 id="3827" title="Замовлення вебінарів"]

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”

13 березня о 19.00 відбудеться вебінар Ольги Гузь
«5 наукових, 5 методичних і
5 практичних секретів вивчення творів постмодернізму в школі
»

1.     Що потрібно знати вчителю про постмоденрізм як спосіб мислення та художній напрям розвитку світової літератури?
2.     Яку інформацію необхідно донести до учнів? Як це зробити просто і зрозуміло?
3.     Коли варто починати говорити з дітьми про явище постмодернізму?
4.     В яких творах, що вивчаються в загальноосвітній школі з 5 класу наявні ознаки постмодерністської літератури? (Постмодерністські мітки в книгах Роальда Дала, Пауля Маара, Діани Вінн Джонс, Корнелії Функе).
5.     Місце і роль творів Михайла Булгакова в передбаченні ситуації постмодернізму в історико-культурному розвитку людства.
6.     Сходинки до вивчення текстів постмодернізму в 11 класі: фентезі, театр абсурду й твори магічного реалізму як перехідний етап до виникнення літератури постмодернізму.
7.     Знакові імена й тексти літератури постмодернізму. Шкільний ракурс: Хуліо Кортасар «Менади», Милорад Павич «Скляний равлик», Даніель Пеннак «Усе для людожерів». Набір секретних засобів впливу на учнів для прочитання й осмислення творів постмодернізму.
8.     Системний аналіз роману «Дім дивних дітей» Ренсома Ріггза як постмодерністського фентезі.

Реєструйтеся на вебінар