в школах України

Відгук на твір Г. Белля «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…»

Автор: Колєснік Валерія, учениця 7 – Б класу Судилківської ЗОШ І – ІІІ ступенів Шепетівського району Хмельницької області
Вчитель. Денисюк Ольга Григорівна

У кожного читача свої літературні уподобання. Мене приваблюють твори, які розкривають історичні події, що відбуваються у світі. Я прочитала багато творів про Другу світову війну, була вражена суворою правдою минулого, героїзмом солдатів, звичайних людей, свідків тих подій.
А оповідання Г. Белля «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…» показало мені війну очима її німецького учасника. Автор розповідає жахливу історію німецького солдата, який опинився на фронті зразу зі шкільної лави. Сповнений вагомим запасом знань про війну, героїзм, він мав би і сам стати величним героєм. Та воєнна дійсність за мить перетворила його на гарматне м’ясо, відібрала всі мрії на подальше життя.
Навіщо ця війна? Кому від неї користь? Що несе вона людству? Як її зупинити? Як попередити початок інших? Ось коло питань, які вирували у моїй свідомості під час читання оповідання.
Гадаю, що це оповідання має прочитати й пам’ятати кожен, і тоді у світі припиняться війни.

Черговий номер

Без имени-1

[contact-form-7 id="3827" title="Замовлення вебінарів"]

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”

13 березня о 19.00 відбудеться вебінар Ольги Гузь
«5 наукових, 5 методичних і
5 практичних секретів вивчення творів постмодернізму в школі
»

1.     Що потрібно знати вчителю про постмоденрізм як спосіб мислення та художній напрям розвитку світової літератури?
2.     Яку інформацію необхідно донести до учнів? Як це зробити просто і зрозуміло?
3.     Коли варто починати говорити з дітьми про явище постмодернізму?
4.     В яких творах, що вивчаються в загальноосвітній школі з 5 класу наявні ознаки постмодерністської літератури? (Постмодерністські мітки в книгах Роальда Дала, Пауля Маара, Діани Вінн Джонс, Корнелії Функе).
5.     Місце і роль творів Михайла Булгакова в передбаченні ситуації постмодернізму в історико-культурному розвитку людства.
6.     Сходинки до вивчення текстів постмодернізму в 11 класі: фентезі, театр абсурду й твори магічного реалізму як перехідний етап до виникнення літератури постмодернізму.
7.     Знакові імена й тексти літератури постмодернізму. Шкільний ракурс: Хуліо Кортасар «Менади», Милорад Павич «Скляний равлик», Даніель Пеннак «Усе для людожерів». Набір секретних засобів впливу на учнів для прочитання й осмислення творів постмодернізму.
8.     Системний аналіз роману «Дім дивних дітей» Ренсома Ріггза як постмодерністського фентезі.

Реєструйтеся на вебінар