в школах України

Зміст № 1, 2013

Життя славетних очима нашого сучасника
Гладышев В. В. Наивно-реалистическое восприятие творчества Владимира Высоцкого: истоки и неизбежность.2

Дистанційний тренінг
Хроменко І. A. Компаративний аналіз художнього твору. Заняття № 9.8
Скарбничка дистанційного тренінгу
Біографічний аналіз художнього твору. Фрагменти конспектів уроків. Роботи Бойко М. В., Дуденко Н. Й., Маслюк В. М., Гавриловської М. В., Гриценко О. Г., Гукової О. О.16

Нова програма: вічна мудрість фольклору
Ніколенко О.М., Зуєнко М.О., Шаповалова Л.В. Живе джерело (прислів’я, приказки, загадки й пісні народів світу) 5 клас.24

Нова програма: природа і людина
Могільовцева Л. П. Джон Кітс — англійський поет-лірик. Сонет “Про коника та цвіркуна”.31

Фахові проблеми
Богосвятська А. І. Cучасні педагогічні технології у практиці вчителя світової літератури.34

Учитель — учителеві
Ткач І. Про що розповість нам портрет письменника? (Роздуми вчителя літератури).42

Читацькі відгуки
Тіщенко Т. В. Урок починається з початку… .44
Гарізан Н. В. Домашні завдання на уроках світової літератури.46

Конкурс-захист МАН
Бажаємо успіхів юним науковцям!.51
Додаток до статті  Фрагмент научной работы для печати

Позакласні заходи
Чоловська О. С. Тонке мереживо жіночої душі. Літературна світлиця.52
Гайченко О. В. Велика сила вчительського мистецтва, або “…как здорово, что здесь мы все сегодня собрались…”.57

Нариси з історії світової культури
Шкаруба Л. М. Культурологические хроники времен Шекспира, драматурга английского. Хроника четвертая и последняя. Елизаветинец Шекспир.58

Коментарі:
hala #6 лютого 2013 в 05:58+5
Отримала журнал. Звичайно, дратує, що він приходить з таким запізненням. Та матеріали цікаві – і це заспокоює.
Заняття №9 Хроменко І. A. “Компаративний аналіз художнього твору” привабило, бо ця тема надзвичайно актуальна.
Cучасні педагогічні технології у практиці вчителя світової літератури: зацікавилася технологією створення ситуації успіху. Деяких назв методів та прийомів не знаю:”Гидке каченя”, “Емоційне погладжування, “Сповідь”, але сподобалося. Треба пошукати і спробувати.Прийоми ейдотехніки використовую давно, але в статті багато нового.Цікаво і повчально.
Звернула увагу на статтю Гарізан Н. В.”Домашні завдання на уроках світової літератури”. Гарно написано. Дякую. Давно не знаходила цієї теми в методичній літературі. Ще хотілося б прочитати роздуми, скільки часу займають домашні завдання з усіх предметів, і з нашого предмету зокрема.
От і все. Ще не прочитала всього. Та номер гарний.

Анна-Марія Богосвятська #8 лютого 2013 в 06:40+6
Первый номер в новом году очень порадовал!
Поделиться впечатлениями хочется начать с рубрики “Учитель — учителеві”. здесь каждое слово учителей живое, рожденное от сердца, от искреннего желания сделать уроки литературы СОБЫТИЕМ, ВСТРЕЧЕЙ в жизни детей. Каждый фрагмент начала урока, предложенные Т.В.Тищенко, сразу же хочется попробовать воплотить со своими учениками. Размышления И.Ткач о месте портрета писателя на уроке побуждают к ещё большей ответственности за каждую деталь, каждое слово, которую используем на уроке. С вниманием прочитала и материал о домашних заданиях Н.Гаризан, также многое взяла себе на заметку.
Настоящим праздником стала публикация О.Чоловской “Тонке мереживо жіночої душі. Літературна світлиця”. Слово может передать душу, портрет женщины не слабее, чем краски, а может даже и выразительнее. Во мне отозвалась каждая фраза, каждый намёк, недосказанность… И какое чудесное завершение!
Великолепный материал “Живе джерело (прислів’я, приказки, загадки й пісні народів світу)”. Похоже, в новую программу по мировой литературе можно войти с удовольствием и на высоте!
С ностальгией прочитала материал о Высоцком В.В.Гладышева. Вступила в диалог с Л.М.Шкарубой об извечном “шекспировском вопросе”. Порадовалась успехам наших юных учёных-МАНовцев в лице Виктории Зайцевой. Дополнила свои знания о компаративном анализе произведений, благодаря новому занятию И.Хроменко.
Журнал – настоящий путеводитель для современного учителя-зарубежника.

silvestrivna #10 лютого 2013 в 11:56+4
Дякую за хороші слова. Вірші в прозі завжди знаходять відгук в душі.

hala #9 лютого 2013 в 23:02+5
Колеги, отримали журнал?
А я із задоволенням продовжую читати.
Дякую Ткач І. за статтю “Про що розповість нам портрет письменника?”. Ніби і знаєш методику, але автор зуміла матеріал донести по-новому, душевно, тепло. Мені відразу захотілося попрацювати з портретом на уроці – використавши поради колеги.
Скоро захищатиму свою роботу як методист по інтерактивній технології.Тож ще раз подяка Богосвятській А. І. за матеріали.
Нариси з історії світової культури Шкаруби Л. М. про Шекспіра – цікаво!
Гарний позакласний захід Чоловської О. С. Обов’язково використаю -вдячна!

silvestrivna #10 лютого 2013 в 11:54+4
Фоторафії з цього заходу є на моїй сторінці, а ще остараюся відправити презентацію. Вона мені самій подобається. Попрошу опублікувати на сайті

Черговий номер

Без имени-1

[contact-form-7 id="3827" title="Замовлення вебінарів"]

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”

13 березня о 19.00 відбудеться вебінар Ольги Гузь
«5 наукових, 5 методичних і
5 практичних секретів вивчення творів постмодернізму в школі
»

1.     Що потрібно знати вчителю про постмоденрізм як спосіб мислення та художній напрям розвитку світової літератури?
2.     Яку інформацію необхідно донести до учнів? Як це зробити просто і зрозуміло?
3.     Коли варто починати говорити з дітьми про явище постмодернізму?
4.     В яких творах, що вивчаються в загальноосвітній школі з 5 класу наявні ознаки постмодерністської літератури? (Постмодерністські мітки в книгах Роальда Дала, Пауля Маара, Діани Вінн Джонс, Корнелії Функе).
5.     Місце і роль творів Михайла Булгакова в передбаченні ситуації постмодернізму в історико-культурному розвитку людства.
6.     Сходинки до вивчення текстів постмодернізму в 11 класі: фентезі, театр абсурду й твори магічного реалізму як перехідний етап до виникнення літератури постмодернізму.
7.     Знакові імена й тексти літератури постмодернізму. Шкільний ракурс: Хуліо Кортасар «Менади», Милорад Павич «Скляний равлик», Даніель Пеннак «Усе для людожерів». Набір секретних засобів впливу на учнів для прочитання й осмислення творів постмодернізму.
8.     Системний аналіз роману «Дім дивних дітей» Ренсома Ріггза як постмодерністського фентезі.

Реєструйтеся на вебінар