в школах України

Зміст № 12, 2013

Педагогічна хроніка
Таранік-Ткачук К.В. Вивчення світової літератури в контексті інноваційного розвитку сучасної школи.2
Рега Д. Треті Султанівські читання на Прикарпатті.4

Підсумки конкурсу
Вітаємо переможців учнівського творчого конкурсу “Кращий літературний переклад поетичного твору світової літератури”.6

Конкурс “Сценарій позакласного заходу”
Попова Н. П. “У лукоморья дуб зеленый”. Литературно-музыкальная фантазия по сказкам А. С. Пушкина.10
Презентація до уроку  Попова Н П Відкриття засідання клубу
Горбатенко О. С. Подорож до країни казок.14
Презентація до уроку  Горбатенко О. Подорож у країну казок
Боровик О. І., Мацкова Л. П., Токарчук О. Є., Стахова Н. Г. Подорож Літературним Всесвітом “Грані любові”.16
Презентація до уроку  Презентація Стахова Н_
Михайляк Г. Г. “О, жінко! Перед ім’ям твоїм…” Сценарій до свята 8 Березня.20

Дистанційний тренінг
Гукова О. О. Тренінг – активна форма навчання дорослих людей.
Заняття № 4. .24
Презентація до тренінгу  Презентация Гукова О_

Фахові проблеми
Богосвятська А. І. Інтерактивний підхід до вивчення літератури як пробудження пізнавальної діяльності учнів.33
Презентація до матеріалу  Богосвятська_Інтерактивні методи та прийоми

Нова програма: готуємось заздалегідь
Гузь О. О. Орієнтовне планування уроків для 5 клас
Уроки 33—42. . 38
Уроки 34—36   Уроки Гузь О_ № 34-36

Нова програма: сила творчої уяви
Орлова О. В. Система уроків з вивчення казки Льюїсa Керроллa “Аліса в Країні Див”.53

Атестація вчителя: шлях до майстерності
Гуцол В. П. Засідання детективного агентства. Літературна гра-вікторина за оповіданнями А. Конан Дойля “Пістрява стрічка”, “Собака Баскервілів”.62

Коментарі:
Анна-Марія Богосвятська #28 грудня 2013 в 06:30+7
Предновогодний номер вышел сказочным, добрым, дарующим надежду на торжество чудесного в жизни человека.
Очень понравились конкурсные материалы “Сценарий внеклассного мероприятия” Н.П. Поповой, О.С. Горбатенко, Г.Г. Михайляк и авторского коллектива, создавшего “Подорож Літературним Всесвітом “Грані любові”.
Благодарна О.О. Гуковой за подробное описание такой популярной формы взаимодействия педагогов, как тренинг.
Как обычно, на высоте мастер-класс О.А. Гузь. На этот раз подарок для читателей – любимый персонаж Том Сойер.
Также интересны материалы О.В. Орловой об “Алисе в Стране Чудес” и заседание детективного агентства От В.П. Гуцол.
Всех авторов и редакцию с наступающими новогодними праздниками! Пусть будет светлым, творческим, богатым на приятные приключения новый 2014 год!

Черговий номер

Без имени-1

[contact-form-7 id="3827" title="Замовлення вебінарів"]

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”

13 березня о 19.00 відбудеться вебінар Ольги Гузь
«5 наукових, 5 методичних і
5 практичних секретів вивчення творів постмодернізму в школі
»

1.     Що потрібно знати вчителю про постмоденрізм як спосіб мислення та художній напрям розвитку світової літератури?
2.     Яку інформацію необхідно донести до учнів? Як це зробити просто і зрозуміло?
3.     Коли варто починати говорити з дітьми про явище постмодернізму?
4.     В яких творах, що вивчаються в загальноосвітній школі з 5 класу наявні ознаки постмодерністської літератури? (Постмодерністські мітки в книгах Роальда Дала, Пауля Маара, Діани Вінн Джонс, Корнелії Функе).
5.     Місце і роль творів Михайла Булгакова в передбаченні ситуації постмодернізму в історико-культурному розвитку людства.
6.     Сходинки до вивчення текстів постмодернізму в 11 класі: фентезі, театр абсурду й твори магічного реалізму як перехідний етап до виникнення літератури постмодернізму.
7.     Знакові імена й тексти літератури постмодернізму. Шкільний ракурс: Хуліо Кортасар «Менади», Милорад Павич «Скляний равлик», Даніель Пеннак «Усе для людожерів». Набір секретних засобів впливу на учнів для прочитання й осмислення творів постмодернізму.
8.     Системний аналіз роману «Дім дивних дітей» Ренсома Ріггза як постмодерністського фентезі.

Реєструйтеся на вебінар