в школах України

Зміст № 1, 2016

Шкільні програми: аналітика, практика, перспективи
Відверто про шкільні програми із зарубіжної літератури: що було, що є і що буде далі? Думки учителів, методистів, науковців.2

Педагогічна хроніка
Матеріали Всеукраїнського науково-практичного семінару методистів зарубіжної літератури обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти
Зуєнко М. Література Великої Британії в шкільній програмі із зарубіжної літератури.12
Тіхоненко С. Методичні рекомендації щодо вивчення роману Діани Вінн Джонс «Мандрівний замок Хаула».14
Сегеда Т. Бог і Сатана (добро і зло) в романі М. Булгакова «Майстер і Маргарита». Матеріали до підсумкового уроку з вивчення роману М. Булгакова «Майстер і Маргарита».16
Гузь О. Навіщо людині випробування? (роздуми над сторінками роману Елеанор Портер «Полліанна»).18

Учитель – учителеві
Гайченко О. В. Актуальні проблеми шкільної літературної освіти та ефективні шляхи їх розв’язання.21
Моргун М. С. Психологічні особливості сприйняття учнями художньої літератури.22
Васильянц М. С. Мотиваційний етап уроку. Мета та завдання активізації пізнавальної діяльності, нестандартні прийоми роботи на уроках світової літератури.23

З досвіду роботи
Пітерська O. Культурологічна природа осмислення художнього твору учнями основної школи.26
Презентація до уроку  ПІТЕРСЬКА О_В_

Фахові проблеми
Богосвятська А. І. Ділова гра в навчальному процесі.30

7-й клас – на відмінно!
Гузь О. Орієнтовне поурочне планування для 7 класу. Урок №42-44 (Розділ: «Літературний детектив»).36

Методика і досвід
Шулик І. Людські взаємини, моральні цінності в казці-притчі «Маленький принц» А. де Сент-Екзюпері.44
Презентація до уроку  Мален_кий_принц
Козієва В. В. Втілення ідеї про моральну справедливість у новелі Р. Акутагави «Павутинка».46

Атестація вчителя: шлях до майстерності
Сорока І. І. Скрапбукінг як дидактичний прийом підвищення мотивації учнів до вивчення зарубіжної літератури в школі.49
Посилання на презентацію 
Приходько Л. І. Художньо-естетичне наповнення уроків літератури.52
Полякова В. В. Вивчаємо повість Миколи Гоголя «Ніч перед Різдвом».54
Тутко Н. І. Роздуми про майбутнє людини і людства в оповіданні Айзека Азімова «Фах».59
Кожукало Н. В. Трагічна історія американського успіху. Матеріали до уроку позакласного читання за романом Джека Лондона «Мартін Іден».62

Поетична сторінка
Поезії Євдокії Гладкої (Кашуби) з нової книжки «ГРАНАТОВІ ЗЕРНА».64

Черговий номер

Без имени-1

[contact-form-7 id="3827" title="Замовлення вебінарів"]

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”

13 березня о 19.00 відбудеться вебінар Ольги Гузь
«5 наукових, 5 методичних і
5 практичних секретів вивчення творів постмодернізму в школі
»

1.     Що потрібно знати вчителю про постмоденрізм як спосіб мислення та художній напрям розвитку світової літератури?
2.     Яку інформацію необхідно донести до учнів? Як це зробити просто і зрозуміло?
3.     Коли варто починати говорити з дітьми про явище постмодернізму?
4.     В яких творах, що вивчаються в загальноосвітній школі з 5 класу наявні ознаки постмодерністської літератури? (Постмодерністські мітки в книгах Роальда Дала, Пауля Маара, Діани Вінн Джонс, Корнелії Функе).
5.     Місце і роль творів Михайла Булгакова в передбаченні ситуації постмодернізму в історико-культурному розвитку людства.
6.     Сходинки до вивчення текстів постмодернізму в 11 класі: фентезі, театр абсурду й твори магічного реалізму як перехідний етап до виникнення літератури постмодернізму.
7.     Знакові імена й тексти літератури постмодернізму. Шкільний ракурс: Хуліо Кортасар «Менади», Милорад Павич «Скляний равлик», Даніель Пеннак «Усе для людожерів». Набір секретних засобів впливу на учнів для прочитання й осмислення творів постмодернізму.
8.     Системний аналіз роману «Дім дивних дітей» Ренсома Ріггза як постмодерністського фентезі.

Реєструйтеся на вебінар