в школах України

Зміст № 1, 2017

Конкурс «На крилах зарубіжної літератури»
Любов Ковальчук. Сюжети і образи священних книг у творах світового мистецтва – духовні підвалини храму душі людської. Урок розвитку мовлення.3
Презентація до уроку  презентація Ковальчук Л_
Леся Простяк. «Все його життя було тільки довгим готуванням до нещасть…». Модульне заняття за романом Стендаля «Червоне і чорне».6
Презентація до уроку  Презентация Стендаль_ Простяк Л_М_

Фестиваль «Всім серцем любіть Україну!»
Людмила Приходько. «Серця опалені війною». Презентація книжки спогадів, присвяченої загиблим на війні випускникам школи – Ігорю Горбенку, Олегу Бикову, Олексію Шепелюку. . .11

Учитель – учителеві
Ольга Гайченко. Пізнай себе і світ через читання.14

8-й клас – на відмінно!
Ольга Гузь. Орієнтовне поурочне планування для 8 класу.
Уроки №43-49.16
Додатки до уроку №43. О. Гузь  Додатки до уроку №43_ О_ Гузь
Додатки до уроку №44. О. Гузь  Додатки до уроку №44_ О_ Гузь

Контроль знань
Лілія Польгуль. Контрольні роботи для 8 класу.44

Методика і досвід
Наталя Митрофанова. Мольєр – майстер класицистичної комедії.46

Інтелектуальні ігри на уроках
Інна Сорока. Кросенс як засіб розвитку логічного і неординарного творчого мислення учнів на уроках зарубіжної літератури.49
Додатки  Додатки_ Сорока

З досвіду роботи
Вікторія Лучко. Роль окружного методичного об’єднання у системі методичної роботи міста.58

Атестація вчителя: шлях до майстерності
Людмила Соломка. «Щоб пiзнати людство, треба вивчити людину… ». Життя і творчість Артура Конан Дойла.60

Позакласне читання
Ольга Чоловська. Парадоксальні шедеври (за віршами в прозі Оскара Уайльда).62
Презентація до уроку  Парадоксальні мініатюри_ Чоловська

Коментарі:
irina #5 лютого 2017 в 20:33+3
Ольга Сильвестрівна Чоловська на висоті! Оригінальний матеріал уроку і гарна презентація!
Дуже емоційний і актуальний матеріал Ольги Василівни Гайченко

Черговий номер

Без имени-1

[contact-form-7 id="3827" title="Замовлення вебінарів"]

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”

13 березня о 19.00 відбудеться вебінар Ольги Гузь
«5 наукових, 5 методичних і
5 практичних секретів вивчення творів постмодернізму в школі
»

1.     Що потрібно знати вчителю про постмоденрізм як спосіб мислення та художній напрям розвитку світової літератури?
2.     Яку інформацію необхідно донести до учнів? Як це зробити просто і зрозуміло?
3.     Коли варто починати говорити з дітьми про явище постмодернізму?
4.     В яких творах, що вивчаються в загальноосвітній школі з 5 класу наявні ознаки постмодерністської літератури? (Постмодерністські мітки в книгах Роальда Дала, Пауля Маара, Діани Вінн Джонс, Корнелії Функе).
5.     Місце і роль творів Михайла Булгакова в передбаченні ситуації постмодернізму в історико-культурному розвитку людства.
6.     Сходинки до вивчення текстів постмодернізму в 11 класі: фентезі, театр абсурду й твори магічного реалізму як перехідний етап до виникнення літератури постмодернізму.
7.     Знакові імена й тексти літератури постмодернізму. Шкільний ракурс: Хуліо Кортасар «Менади», Милорад Павич «Скляний равлик», Даніель Пеннак «Усе для людожерів». Набір секретних засобів впливу на учнів для прочитання й осмислення творів постмодернізму.
8.     Системний аналіз роману «Дім дивних дітей» Ренсома Ріггза як постмодерністського фентезі.

Реєструйтеся на вебінар