в школах України

Зміст № 10, 2018

Редакційна вітальня
«Сучасні учні люблять успішних учителів…» Ексклюзивне інтерв’ю Світлани Дячок. .2

10-й клас – на відмінно!
Ольга Гузь.
Орієнтовне поурочне планування для 10 класу. Уроки№ 24-35. . .5

Педагогічні перлинки
Галина Климюк.
Урок з вивчення поезії Р.Кіплінга «Якщо…». 7 клас. . . . . .43

Конкурс «Запрошую на відкритий урок!»
Лариса Ціпов’яз.
«Всередині – безкінечність…». Оновлений погляд на реальність у поезії Тумаса Транстремера. . . . .44

Марія Юрчишина. Виховуємо Ілонів Масків. Вивчення оповідання Роберта Шеклі «Запах думки». . . . . . .50

Учитель – учителеві
Ірина Ткач.
Міжпредметні й міжмистецькі зв’язки на уроках зарубіжної літератури (інтермедіальний аспект). . . . . . . . . . .54

На поличку словесника
Євдокія Кашуба.
Змалювання цілеспрямованої особистості на сторінках роману Шарлотти Бронте «Учитель». . . .60

Черговий номер

Без имени-1

[contact-form-7 id="3827" title="Замовлення вебінарів"]

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”

13 березня о 19.00 відбудеться вебінар Ольги Гузь
«5 наукових, 5 методичних і
5 практичних секретів вивчення творів постмодернізму в школі
»

1.     Що потрібно знати вчителю про постмоденрізм як спосіб мислення та художній напрям розвитку світової літератури?
2.     Яку інформацію необхідно донести до учнів? Як це зробити просто і зрозуміло?
3.     Коли варто починати говорити з дітьми про явище постмодернізму?
4.     В яких творах, що вивчаються в загальноосвітній школі з 5 класу наявні ознаки постмодерністської літератури? (Постмодерністські мітки в книгах Роальда Дала, Пауля Маара, Діани Вінн Джонс, Корнелії Функе).
5.     Місце і роль творів Михайла Булгакова в передбаченні ситуації постмодернізму в історико-культурному розвитку людства.
6.     Сходинки до вивчення текстів постмодернізму в 11 класі: фентезі, театр абсурду й твори магічного реалізму як перехідний етап до виникнення літератури постмодернізму.
7.     Знакові імена й тексти літератури постмодернізму. Шкільний ракурс: Хуліо Кортасар «Менади», Милорад Павич «Скляний равлик», Даніель Пеннак «Усе для людожерів». Набір секретних засобів впливу на учнів для прочитання й осмислення творів постмодернізму.
8.     Системний аналіз роману «Дім дивних дітей» Ренсома Ріггза як постмодерністського фентезі.

Реєструйтеся на вебінар