в школах України

Зміст №5, 2011

Педагогічна хроніка
IV Всеукраїнський конкурс “Учитель року — 2011” у номінації “Світова література”: Як це було
(Інтерв’ю голови журі конкурсу Юрія Ковбасенка). . .2

Таранік-Ткачук К. В. Про справжній Конкурс — за всіма законами жанру. Кілька слів про фінальний етап конкурсу “Учитель року — 2011” у номінації “Світова література”. . .4

Дистанційний тренінг
Хроменко І. A. Сучасні підходи до організації уроку світової літератури.
Заняття №1: Вісім ознак сучасного уроку світової літератури. . .6

Вивчаємо Шекспіра
Пантелєєва В., Мартиненко О. Творчість Вільяма Шекспіра.
Інтегрований урок (світова література та англійська мова). . .13
Гузь O. O. Гамлет — вічний образ світової літератури. Відображення кризи ренесансних ідеалів у трагедії Шекспіра. . .16
Гладка Я. І. Випробування долею. Урок за трагедією Шекспіра “Король Лір”. . .21

10-й клас — на відмінно!
Гузь О. О. Орієнтовне поурочне планування уроків світової літератури. 10 клас. Академічний рівень. Тема: Узагальнення та систематизація вивченого протягом року матеріалу. . .24

Майстер-клас
Борківська О. П. Система уроків з вивчення творчості Михайла Булгакова. .28

Профільне навчання
Братко В. О. Семінар як одна з активних форм навчання у структурі спецкурсу
“Сонет в історії української і світової літератури”. ..33

Позакласне читання
Янкович О. В. Читацька конференція з елементами квесту. За творами Люка Бессона “Артур і мініпути”, Клайва Льюїса “Хроніки Нарнії”, Крістофера Паоліні “Ерагон”. . .37
Тихоненко С. О. “Творцы, творящие пустяки…”. К пониманию особенностей художественного мира и авторской эстетической концепции сказки Дж. Р. Р. Толкиена “Лист и дерево”. . .41

Уроки духовності
Приходько Л. І. Література та життя. Проза та поезія у формуванні духовності людини. Урок-засідання круглого столу. 46
Пустовгар Н. М., Коломієць Л. Г. “Воістину великий той, хто має велике милосердя”. Літературно-музична композиція.49

Нариси з історії світової культури
Шкаруба Л. М. От авангарда к модернизму: Авангард — на сцену! Статья вторая. .52

Мистецтво перекладу
Бабенко В. М. Микола Лукаш — метр українського художнього перекладу. . .58

Літературознавча розвідка
Вихор І. В. Генезис українського міського тексту. . . .62

Черговий номер

Без имени-1

[contact-form-7 id="3827" title="Замовлення вебінарів"]

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”

13 березня о 19.00 відбудеться вебінар Ольги Гузь
«5 наукових, 5 методичних і
5 практичних секретів вивчення творів постмодернізму в школі
»

1.     Що потрібно знати вчителю про постмоденрізм як спосіб мислення та художній напрям розвитку світової літератури?
2.     Яку інформацію необхідно донести до учнів? Як це зробити просто і зрозуміло?
3.     Коли варто починати говорити з дітьми про явище постмодернізму?
4.     В яких творах, що вивчаються в загальноосвітній школі з 5 класу наявні ознаки постмодерністської літератури? (Постмодерністські мітки в книгах Роальда Дала, Пауля Маара, Діани Вінн Джонс, Корнелії Функе).
5.     Місце і роль творів Михайла Булгакова в передбаченні ситуації постмодернізму в історико-культурному розвитку людства.
6.     Сходинки до вивчення текстів постмодернізму в 11 класі: фентезі, театр абсурду й твори магічного реалізму як перехідний етап до виникнення літератури постмодернізму.
7.     Знакові імена й тексти літератури постмодернізму. Шкільний ракурс: Хуліо Кортасар «Менади», Милорад Павич «Скляний равлик», Даніель Пеннак «Усе для людожерів». Набір секретних засобів впливу на учнів для прочитання й осмислення творів постмодернізму.
8.     Системний аналіз роману «Дім дивних дітей» Ренсома Ріггза як постмодерністського фентезі.

Реєструйтеся на вебінар