в школах України

Зміст № 12, 2017

Учитель – учителеві
Ірина Ткач. Філософські й літературні джерела роману Михайла Булгакова «Майстер і Маргарита» (до уроків зарубіжної літератури в 11 класі). . .2
Владислав Чайковський. Мотиви творчості Григорія Сковороди в романі Михайла Булгакова «Майстер і Маргарита». . .5

9-й клас – на відмінно!
Ольга Гузь. Орієнтовне поурочне планування для 9 класу. Уроки № 35-43. . .8

Методика і досвід
Вікторія Туряниця. Відображення японських уявлень про красу в хайку Мацуо Басьо. . .44

Атестація вчителя: шлях до майстерності
Оксана Коваленко. «Поезія – це завжди неповторність, якийсь безсмертний дотик до душі…». Літературно-музична вітальня, присвячена творчості Сергія Єсеніна. . .47
Оксана Коваленко. Іван Крилов. Байка Вовк і Ягня. . .50

Життя славетних
Наталія Кожукало. «Український Сократ». Матеріали для проведення Сковородинських читань. . .52

На 1 обкл. – переможниця фотоконкурсу «Ми любимо зарубіжну літературу!» (ІІ місце) – Зеленецька Альона, учениця 8 класу Бершадської ЗОШ І-ІІІ ст. №3 Вінницької обл.
Вчитель: Попук Валентина Миколаївна
Коментар автора: Чому я вирішила обрати саме образ Аліси? «Аліса в Країні Див» – це дивовижна казка! Вона мені дуже сподобалась своїми неповторними дивами, які продумані письменником до дрібниць. Такий твір надихає на подорожі, мрії. Льюїс Керролл прагне донести до читачів, що окрім сірого, буденного життя, існує щось казкове, яскраве, магічне. Можливо, воно не існує матеріально, як у творі, але точно живе в нашій безмежній уяві. Я вважаю, що людина повинна час від часу припиняти думати про свої буденні проблеми і поринати у казковий світ.
Як це зробити? Просто прочитайте твір «Аліса в Країні Див»!
Взагалі, книжки – це найкращий путівник, з яким можна потрапити у будь-який куточок світу і навіть у диво-країни!

Черговий номер

Без имени-1

[contact-form-7 id="3827" title="Замовлення вебінарів"]

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”

13 березня о 19.00 відбудеться вебінар Ольги Гузь
«5 наукових, 5 методичних і
5 практичних секретів вивчення творів постмодернізму в школі
»

1.     Що потрібно знати вчителю про постмоденрізм як спосіб мислення та художній напрям розвитку світової літератури?
2.     Яку інформацію необхідно донести до учнів? Як це зробити просто і зрозуміло?
3.     Коли варто починати говорити з дітьми про явище постмодернізму?
4.     В яких творах, що вивчаються в загальноосвітній школі з 5 класу наявні ознаки постмодерністської літератури? (Постмодерністські мітки в книгах Роальда Дала, Пауля Маара, Діани Вінн Джонс, Корнелії Функе).
5.     Місце і роль творів Михайла Булгакова в передбаченні ситуації постмодернізму в історико-культурному розвитку людства.
6.     Сходинки до вивчення текстів постмодернізму в 11 класі: фентезі, театр абсурду й твори магічного реалізму як перехідний етап до виникнення літератури постмодернізму.
7.     Знакові імена й тексти літератури постмодернізму. Шкільний ракурс: Хуліо Кортасар «Менади», Милорад Павич «Скляний равлик», Даніель Пеннак «Усе для людожерів». Набір секретних засобів впливу на учнів для прочитання й осмислення творів постмодернізму.
8.     Системний аналіз роману «Дім дивних дітей» Ренсома Ріггза як постмодерністського фентезі.

Реєструйтеся на вебінар