в школах України

Зміст № 12, 2018

Редакційна вітальня
«Не бачу себе без учнів». Ексклюзивне інтерв’ю Олександра Каєнка. . . .2

10-й клас — на відмінно!
Ольга Гузь.
Орієнтовне поурочне планування для 10 класу. Уроки№ 53-59. . . . .5

Атестація вчителя: шлях до майстерності
Наталія Погребняк.
Подорож Скруджа у часі й просторі.Динаміка образу Скруджа, причини його духовного переродження. . . . .38

Олена Скидан. Рубаї Омара Хайяма – корифея персько-таджицької лірики. . . .41

Наталія Курилович. Заглядає в шибку казка… . . . . . . . . . . .44

Галина Танайлова. Поетична подорож у часі та просторі. Урок гра-дослідження у формі навчально-практичного заняття. . . .46

Педагогічні перлинки
Галина Вількос.
Аналіз вірша Бориса Пастернака «Зимова ніч». Фрагмент уроку. .50

Література та кіно
Тетяна Лінійчук.
Твори Конан Дойла та Едгара По засобами кіномистецтва. . . . . .51

На допомогу вчителю
Леся Сич.
Вебінар як ефективна форма самоосвіти. . . . . . .54

Черговий номер

Без имени-1

[contact-form-7 id="3827" title="Замовлення вебінарів"]

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”

13 березня о 19.00 відбудеться вебінар Ольги Гузь
«5 наукових, 5 методичних і
5 практичних секретів вивчення творів постмодернізму в школі
»

1.     Що потрібно знати вчителю про постмоденрізм як спосіб мислення та художній напрям розвитку світової літератури?
2.     Яку інформацію необхідно донести до учнів? Як це зробити просто і зрозуміло?
3.     Коли варто починати говорити з дітьми про явище постмодернізму?
4.     В яких творах, що вивчаються в загальноосвітній школі з 5 класу наявні ознаки постмодерністської літератури? (Постмодерністські мітки в книгах Роальда Дала, Пауля Маара, Діани Вінн Джонс, Корнелії Функе).
5.     Місце і роль творів Михайла Булгакова в передбаченні ситуації постмодернізму в історико-культурному розвитку людства.
6.     Сходинки до вивчення текстів постмодернізму в 11 класі: фентезі, театр абсурду й твори магічного реалізму як перехідний етап до виникнення літератури постмодернізму.
7.     Знакові імена й тексти літератури постмодернізму. Шкільний ракурс: Хуліо Кортасар «Менади», Милорад Павич «Скляний равлик», Даніель Пеннак «Усе для людожерів». Набір секретних засобів впливу на учнів для прочитання й осмислення творів постмодернізму.
8.     Системний аналіз роману «Дім дивних дітей» Ренсома Ріггза як постмодерністського фентезі.

Реєструйтеся на вебінар