в школах України

Зміст № 3, 2016

Редакційна вітальня
Ексклюзивне інтерв’ю Наталії Химери та Катерини Таранік-Ткачук.2
Концепція науково-педагогічного проекту «Філологічний Оліпм».5

Конкурс «Яскраве світло класики та сучасної літератури»
Лінійчук Т. «У війни не жіноче обличчя…». Сценарій виховного заходу.10
Дуняшенко Н. Хто допоможе дівчинці-підлітку пережити непрості життєві моменти? (за романом Барбари Космовської «Буба»).12

Учитель – учителеві
Фартух Л. А. Використання ейдос-конспекту на уроках зарубіжної літератури.17

7-й клас – на відмінно!
Урок за новелою Курта Воннегута “Брехня”   Урок_№_58__Гуз___Воннегут__Брехня
Гузь О. Орієнтовне поурочне планування для 7 класу. Уроки № 59-62.22

Методика і досвід
Кашуба Є. Текстоцентричний підхід як засіб формування читацької компетенції школярів. Матеріали до уроків за романом Діани Джонс «Мандрівний Замок Хаула».36

Атестація вчителя: шлях до майстерності
Сорока І. Використання програми PREZI в діяльності вчителя зарубіжної літератури.48
Портяннікова В. Вивчаємо вірш Луїса де Гонгори-і-Арготе «Галерник».53
Сізова Н. Чарівний світ казок Г.К. Андерсена. Сценарій свята.55
Філь Т. Жіноча доля на життєвих перехрестях. Літературно-музична композиція.59

Поетична сторінка
Творча майстерня вчителя зарубіжної літератури Тетяни Володимирівни Шевченко.64

Коментарі:
Олена #14 березня 2016 в 15:01+4
Дуже гарний номер .Особливо сподобались текстоцентричні картки

Анна-Марія Богосвятська #25 березня 2016 в 07:57+4
Дійсно, номер гарний: багато цікавих теоретичних матеріалів та уроків.
Євдокія Іванівна Кашуба завжди радує: у вчителя є свій стиль, шарм, сміливість обирати найскладніші твори – і робити їх зрозумілими, улюбленими, розкривати їх потаємний, прихований зміст. Роман “Мандрівний Замок Хаула” Д.В.Джонс заграв новими фарбами.
Інна Сорока викликає щире захоплення: і тим, що є сучасним учителем, якому все під силу, навіть програма PREZI (чесно, я три дні намагалась освоїти – справа не з легких!), і тим, що вміє креативно побудувати уроки (беру в колекцію різновидів рефлексій прийом “вузлики в дорогу”). Презентацію за “Айвенго” подивилась, дуже сподобалось. Рада за Ваших учнів!
Завдяки виховному заходу Тетяни Лінійчук захотілося прочитати твір нового нобеліата Світлани Алексієвич “У війни не жіноче обличчя…”
Достойно представила свої матеріали для конкурсу “Яскраве світло класики та сучасної літератури” Наталія Дуняшенко, піднявши актуальні проблеми сучасних підлітків, сімейних цінностей, мистецької душі, спілкування у романі Б.Космовської “Буба”.
У черговий раз захоплююсь мудрістю і глибиною аналізу, які представляє в своїх конспектах уроків за новою програмою Ольга Гузь у співавторстві з Світланою Тіхоненко і Т.О.Козовою. Люблю фанфіки, і гарно, що цей вид творчої роботи так докладно, просто зуміли пояснити учням. По-новому перечитані Анна Гавальда “35 кіло надії”, А.Азімов “Фах”, К.Воннегут “Брехня”.
Л.А.Фартух узагальнила та яскраво, з прикладами представила інноваційну модель навчання – створення ейдос-конспектів, які прикрасили обкладинку журналу.
Також важливою, корисною є розміщена у номері концепція нового науково-педагогічного проекту “Філологічний олімп”, інтерв’ю з авторами концепції Н.В.Химерою та К.В.Таранік-Ткачук.
Творчі роботи учнів – учасників конкурсу “Лист літературному героєві” – Валентини Чижинської і Діани Распутіної залишили найкращі, позитивні враження.

Черговий номер

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”


×
Exit mobile version