Зміст № 4, 2014

Фахові проблеми
Богосвятська А. І. Технології прилучення учнів до читання.2

Позакласні заходи
Дячок С. О., Гикава Л. Я. Музей зачарованих фігур. Сценарій театрального дійства.10
Рак Г. О. Гори, гори, моя зірко… Вечір романсу при свічах.14

Учнівський конкурс «Театральний дебют»
Цимбаліста Г. «Не шукай модного — шукай вічного, і тоді ти будеш сучасним».16

Конкурс-фестиваль педагогічних ідей
Ільяшенко М. А. Театральне мистецтво як один із аспектів вивчення світової літератури.18
Скуріхіна T. П. Зупиніть літак – я злізу! Замітки про викладання світової літератури.21
Карпенкіна Л. Г. Використання ігрових форм на уроках світової літератури як засіб підвищення інтересу учнів до навчання.23

Нова програма: у колі добрих героїв
Гузь О. О. Орієнтовне планування уроків для 5 класу. Уроки 62—70.29
Уроки 65-66 (Другий варіант)  Гузь Уроки 65-66 другий варіант

Із методичної скарбнички членів клубу «ЗЛ»
Андрусик С. І. Джек Лондон «Жага до життя». Сила людського характеру в екстремальній ситуації .53
Бережна І. В. Рей Дуглас Бредбері. Новела «Усмішка».54
Карпенкіна Л. Г. Джеймс Олдрідж. Оповідання «Останній дюйм». Своєрідність вирішення проблеми батьків і дітей у творі. 57
Сметюх О. В. Оскар Уайльд «Портрет Доріана Грея». Образ Доріана Грея. Символічне значення портрета.59
Юрчишина М. І. Особливості поетики й стилю Ернеста Хемінгуея «Старий і море» – повість-притча про людину .60

Учитель — учителеві
Ткач І. О. Мій таємничий Гоголь.62

Коментарі:
Sova #13 квітня 2014 в 11:47+4
З великим нетерпінням чекаю на черговий номер журналу!!!

hala #21 квітня 2014 в 08:01+6
А обложечка – прелесть! Позитив.

Sova #22 квітня 2014 в 21:24+5
Видно, что работала ТВОРЧЕСКАЯ ЛИЧНОСТЬ!!!

Natalja30 #22 квітня 2014 в 22:25+6
Беру на замітку і раджу всім колегам прочитати статтю А.І.Богоствятської”Технології прилучення учнів до читання”. Сучасні підходи до найболючішого у вчителя -проблеми читання учнями художніх творів.

Анна-Марія Богосвятська #23 квітня 2014 в 15:18+7
Ну, от і знову в руках новий номер – а з ним нові відкриття, нові ідеї, нові чудові імена…
Із задоволенням побачила у змісті прізвище С. Дячок – матеріали Світлани Олександрівни завжди відрізняються оригінальністю, сміливістю, надзвичайною творчою безмежністю. А цього разу – це блискучий захід – сценарій театрального дійста “Музей зачарованих фігур” у співавторстві з учителем української мови та літератури Л.Я. Гикавої. Цей матеріал – справжній дарунок: тут і лірика, і сміх, і всі улюблені герої світової та української літератури. До того ж компаративна змістова лінія – одна з найцікавіших та актуальних при проведенні сучасного уроку.
А далі – вечір романсу при свічках “Гори, гори, моя зірко…” від Г.О. Рак. Як і романс, цей сценарій наповнений “чарами і світлим сумом”. Дуже сподобався!
А ось матірал до обкладинки номеру – орієнтовне планування уроків у 5 класі, які підготувала неперевершена О.О. Гузь. Як завжди у Ольги Олександрівни, багато цікавих знахідок, простих, але мудрих ідей щодо вивчення “Суботика” П. Маара, “Гармидер у школі” Дж. Стронга. А також – два пречудових уроки-узагальнення з вивченого за 5 клас (І та ІІ семестри). Дякую авторові!
Ірина Ткач розповідає про “свого” Гоголя у щомісячній рубриці “Учитель – учителеві”: про містицизм письменника, який переслідував його ДО життя, ПРОТЯГОМ життя і ПІСЛЯ життя. Подобається щире слово вчителя, який ділиться особистим сприйняттям одного з найбільш складних письменників світової літератури.
Дуже порадували матеріали, подані на конкурс-фестиваль педагогічних ідей: М.А. Ільяшенко, Т.П.Скуріхіної, Л.Г. Карпенкіної. Якщо є такі вчителі у сьогоднішній школі, то нам нема чого переживати за ЗАВТРА наших учнів! Особливо сподобався стиль есе “Зупініть літак – я злізу!” А як багато цікавинок у Л.Г. Карпенкіної!
У рубриці “Із методичної скарбнички членів клубу “ЗЛ” приємно вразив конспект уроку І.В. Бережної до вивчення новели “Усмішка” Р. Бредбері. Цікавий жанр уроку – “урок – експедиція у часі”, який побудовано у формі дослідження команд – екіпажів. Несподівано, свіжо, надзвичайно цікаво. Дякую!

Djachok #14 травня 2014 в 13:34+2
Найбільша нагорода – похвала розумної людини! Дякую!!!

irina #26 квітня 2014 в 13:25+4
Приєднуюся до попередніх вражень – стаття Анни-Марії Богосвятської супер-актуальна, цікава й корисна!

Черговий номер

Зміст №6, 2018

Редакційна вітальня «Мене надихають діти». Ексклюзивне інтерв’ю Ольги Горобченко. . . . . . .2 Фахові проблеми Практика роботи …

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”