Педагогічна хроніка
Хроменко І. Фахове зростання — шлях до майстерності. .2 7-8_2011 prezentachya Khromenko
Таранік-Ткачук К. В. Складові майстерності вчителя та фактор створення сучасного і успішного уроку літератури. .5 7-8_2011 vistup Taranik-Tkachyk
Офіційна рубрика
Методичні рекомендації щодо вивчення світової літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2011—2012 навчальному році (лист МОНМС України від 09.06.2011 р. № 1/9-454). .11
z7-8_2011
Дистанційний тренінг
Хроменко І. Піраміда Блума. Розвиток навичок мислення високого рівня. Проектна технологія. Заняття №3. .20
Северин О. З. Застосування методу проектів на уроках світової літератури.26
Хроменко І. Особистісно орієнтоване навчання. Як побудувати урок літератури за технологією Intel® “Навчання для майбутнього”. Заняття №4.31
Літературознавство і школа
Гладишев В. В. Твір як звернення автора до суспільства? (Г. Ібсен і фінал “Лялькового дому”).38
11-клас — на відмінно!
Гузь О. О. Орієнтовне поурочне планування уроків світової літератури. 11 клас. Академічний рівень. Уроки № 1-12. .41 7-8_2011 uroki Gyz 7-8
Майстер-клас
Борківська О. П. Система уроків з вивчення творчості Михайла Булгакова (Закінчення). 72
Наука та шкільна практика
Овдійчук Л. Літературно-психологічний портрет Олександра Купріна. До проблеми вивчення біографії письменника на уроках світової літератури.77
Нариси з історії світової культури
Шкаруба Л. М. Современное искусство: от модернизма к постмодернизму. Время манифестов.
Долой сознание! Статья четвертая.82
Конкурс для школярів
Творчі роботи учасників конкурсу “Вічні образи” у світовій літературі”. .88
Факультатив
Янкович О. В., Ханчук І. Д. Матеріали до факультативу “Романтизм у контексті світового літературного процесу” (світова та українська література) Заняття № 2.90
Профільне навчання
Братко В. Изучение сонетных циклов и венков сонетов М. Волошина в структуре литературного спецкурса “Сонет в історії української і світової літератури”.92
Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”