в школах України

Зміст № 7-8, 2018

Фахові проблеми

№7-8, 2018

Анна-Марія Богосвятська. Натхнення від природи: навчаємось яскравості в осені. . .2

10-й клас – на відмінно!
Ольга Гузь. Календарно-тематичне планування уроків зарубіжної літератури
у 10 класі. Рівень стандарту. . . .11

Ольга Гузь. Календарно-тематичне планування уроків зарубіжної літератури
у 10 класі. Профільний рівень. . . .13

Ольга Гузь. Орієнтовне поурочне планування. Уроки № 1-10. . . . . . . . . . .18

Літературознавство і школа
Ольга Ніколенко. Шарль Бодлер – останній романтик і зачинатель модернізму. . . . .67

Cучасна література в юнацькому читанні
Євдокія Кашуба. «…Людина, яка розповідає історії». Автобіографічне підгрунтя в оповіданні Мо Яня «Геній». . . .72

Вікторія Туряниця. Роман Йоанни Яґелло «Кава з кардамоном». . . . . . .76

Учитель – учителеві
Леся Сич. Педагогіку партнерства починаймо із себе! . . . .82

Конкурс «Запрошую на відкритий урок!»
Уляна Мартинюк. «Творіть добро, і воно до вас обов’язково повернеться».
Урок за новелою О.Генрі «Дари волхвів». . . .84

Валентина Гуцол. Японія – Країна Вранішнього Сонця.
Таємниці поезії Мацуо Басьо. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .88

Методична наука та шкільна практика
Володимир Гладишев. Засади технологізованого застосування культурологічного контексту під час вивчення творів «масової літератури» у шкільному курсі зарубіжної літератури. . . . . . . . . . . . . . . . .92

Ретроспектива
Віктор Рогозинський. Хто ж ти, Одіссею?
Еволюція поглядів на античного героя. . . . . . . . . . . . . . . . . . .94

Учнівська творча сторінка
Євгенія Громко. Екгольму і Ларсонам – ура! ура! ура! . . . . . . . . . .3 стор. обкл.

Черговий номер

Без имени-1

[contact-form-7 id="3827" title="Замовлення вебінарів"]

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”

13 березня о 19.00 відбудеться вебінар Ольги Гузь
«5 наукових, 5 методичних і
5 практичних секретів вивчення творів постмодернізму в школі
»

1.     Що потрібно знати вчителю про постмоденрізм як спосіб мислення та художній напрям розвитку світової літератури?
2.     Яку інформацію необхідно донести до учнів? Як це зробити просто і зрозуміло?
3.     Коли варто починати говорити з дітьми про явище постмодернізму?
4.     В яких творах, що вивчаються в загальноосвітній школі з 5 класу наявні ознаки постмодерністської літератури? (Постмодерністські мітки в книгах Роальда Дала, Пауля Маара, Діани Вінн Джонс, Корнелії Функе).
5.     Місце і роль творів Михайла Булгакова в передбаченні ситуації постмодернізму в історико-культурному розвитку людства.
6.     Сходинки до вивчення текстів постмодернізму в 11 класі: фентезі, театр абсурду й твори магічного реалізму як перехідний етап до виникнення літератури постмодернізму.
7.     Знакові імена й тексти літератури постмодернізму. Шкільний ракурс: Хуліо Кортасар «Менади», Милорад Павич «Скляний равлик», Даніель Пеннак «Усе для людожерів». Набір секретних засобів впливу на учнів для прочитання й осмислення творів постмодернізму.
8.     Системний аналіз роману «Дім дивних дітей» Ренсома Ріггза як постмодерністського фентезі.

Реєструйтеся на вебінар