в школах України

Зміст № 9, 2017

Редакційна вітальня
«Будьте по-дитячому прості, захоплені, емоційні!» Ексклюзивне інтерв’ю Анни-Марії Богосвятської. . . . . . . .2

Фахові проблеми
Анна-Марія Богосвятська, Марія Кіба. Сезонні валеохвилинки: острівець здоров’я, усмішок і позитиву на уроці. . . . . . . .4

Літературознавство і школа
Ольга Ніколенко, Ніна Шпаковська. Феміністичні проблеми в європейській драматургії (Г. Ібсен, Б. Шоу, А. Чехов). . . . . . . .8

Конкурс «Педагогічні смаколики»
Наталія Дуняшенко. Використання сучасних освітніх електронних ресурсів – запорука підвищення пізнавального інтересу учнів до предмета
(на прикладі вивчення твору Крістіне Нестлінґер «Маргаритко, моя квітко»). . . . . . . .15

9-й клас – на відмінно!
Ольга Гузь. Орієнтовне поурочне планування для 9 класу. Уроки№ 11-20. . . . . . . .20

Варіант №2 уроків 17-19
№ 17. ІІ варіант. Чайльд Гарольд. Модель суспільства
№ 18. ІІ варіант. Автор і герой в поемі про Чайльд Гарольда
№ 19. ІІ варіант. Новаторство Байрона в Паломництві. Спенсерова строфа

Атестація вчителя: шлях до майстерності
Лариса Мельник. Культура і мистецтво доби Відродження. Творчість Франческо Петрарки. Система уроків. . . . . . . .50

Позакласні заходи
Наталія Кожукало. Літературно-пізнавальна подорож Країною Вранішнього Сонця. . . . . . . .58

Учитель – учителеві
Олена Ірклій. Формування громадянина України на уроках зарубіжної літератури (на прикладі літературних творів, що вивчаються у 8 класі). . . . . . . .62

 

На 1 обкл. – учасник фотоконкурсу “Ми любимо зарубіжну літературу!” Гук Олександр, учень 7-А класу Донецької ЗОШ І-ІІІ ст. №2 Балаклійської районної ради Харківської області. Назва конкурсної роботи: «Літо добігло кінця, а пригоди з улюбленими героями продовжуються»
Вчитель: Царук Ольга Ярославівна

Черговий номер

Без имени-1

[contact-form-7 id="3827" title="Замовлення вебінарів"]

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”

13 березня о 19.00 відбудеться вебінар Ольги Гузь
«5 наукових, 5 методичних і
5 практичних секретів вивчення творів постмодернізму в школі
»

1.     Що потрібно знати вчителю про постмоденрізм як спосіб мислення та художній напрям розвитку світової літератури?
2.     Яку інформацію необхідно донести до учнів? Як це зробити просто і зрозуміло?
3.     Коли варто починати говорити з дітьми про явище постмодернізму?
4.     В яких творах, що вивчаються в загальноосвітній школі з 5 класу наявні ознаки постмодерністської літератури? (Постмодерністські мітки в книгах Роальда Дала, Пауля Маара, Діани Вінн Джонс, Корнелії Функе).
5.     Місце і роль творів Михайла Булгакова в передбаченні ситуації постмодернізму в історико-культурному розвитку людства.
6.     Сходинки до вивчення текстів постмодернізму в 11 класі: фентезі, театр абсурду й твори магічного реалізму як перехідний етап до виникнення літератури постмодернізму.
7.     Знакові імена й тексти літератури постмодернізму. Шкільний ракурс: Хуліо Кортасар «Менади», Милорад Павич «Скляний равлик», Даніель Пеннак «Усе для людожерів». Набір секретних засобів впливу на учнів для прочитання й осмислення творів постмодернізму.
8.     Системний аналіз роману «Дім дивних дітей» Ренсома Ріггза як постмодерністського фентезі.

Реєструйтеся на вебінар