в школах України

Зміст № 9, 2018

На допомогу вчителю
Ольга Ніколенко, Дмитро Лебедь.
Подарунок до нового навчального року – новий сайт для вчителів зарубіжної літератури «Тисяча журавлів». . . .2

Умови конкурсу для вчителів та учнів «Тисяча журавлів». . . .4

Фахові проблеми
Анна-Марія Богосвятська, Ліліана Кудрик.
Сучасний урок у Новій українській школі. Спроба рефлексії. . . .6

10-й клас — на відмінно!
Ольга Гузь.
Орієнтовне поурочне планування для 10 класу. тУроки № 11-23. . . .11

Інтелектуальні ігри на уроках
Наталія Гордій.
Фотоквести для учнів 5-11 класів. . . .56

Конкурс «Запрошую на відкритий урок!»
Андрій Логінов.
Сторінка емігрантської культури України: О. М. Вертинський. . . .59

Україна в моєму серці
Надія Сагайдак.
Сотні доріг кличуть у подорож. . . .64

Черговий номер

Без имени-1

[contact-form-7 id="3827" title="Замовлення вебінарів"]

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”

13 березня о 19.00 відбудеться вебінар Ольги Гузь
«5 наукових, 5 методичних і
5 практичних секретів вивчення творів постмодернізму в школі
»

1.     Що потрібно знати вчителю про постмоденрізм як спосіб мислення та художній напрям розвитку світової літератури?
2.     Яку інформацію необхідно донести до учнів? Як це зробити просто і зрозуміло?
3.     Коли варто починати говорити з дітьми про явище постмодернізму?
4.     В яких творах, що вивчаються в загальноосвітній школі з 5 класу наявні ознаки постмодерністської літератури? (Постмодерністські мітки в книгах Роальда Дала, Пауля Маара, Діани Вінн Джонс, Корнелії Функе).
5.     Місце і роль творів Михайла Булгакова в передбаченні ситуації постмодернізму в історико-культурному розвитку людства.
6.     Сходинки до вивчення текстів постмодернізму в 11 класі: фентезі, театр абсурду й твори магічного реалізму як перехідний етап до виникнення літератури постмодернізму.
7.     Знакові імена й тексти літератури постмодернізму. Шкільний ракурс: Хуліо Кортасар «Менади», Милорад Павич «Скляний равлик», Даніель Пеннак «Усе для людожерів». Набір секретних засобів впливу на учнів для прочитання й осмислення творів постмодернізму.
8.     Системний аналіз роману «Дім дивних дітей» Ренсома Ріггза як постмодерністського фентезі.

Реєструйтеся на вебінар