в школах України

Зимняя сказка стучится в окно…

Автор: Хоменчук Тетяна, учениця 7 – Б класу НВК « ЗОШ І – ІІІ ст. № 1 – Покровський ліцей» Покровської районної ради Дніпропетровської області.
Учитель: Соломка Людмила Анатоліївна

Зимняя сказка стучится в окно,
Снегом пушистым везде замело.
Мороз – воевода к нам постучался,
Ветер – шалун по степи разгулялся.
Следом за ветром метель прилетела,
Всех в снежном вальсе она завертела.
Деревья покрылись снегом и льдом,
Снегом засыпало крыши домов.
Замерзла речка. Каток теперь
Открыл детишкам в игру он дверь.
Зима – кудесница всех завела,
В сказку свою все манила, звала.
Завертелось, закружилось все вокруг!
Вот теперь и взрослый, и ребенок – друг.
Всех нас зимушка сплотила,
Всех нас в свои сети заманила!

Черговий номер

Без имени-1

[contact-form-7 id="3827" title="Замовлення вебінарів"]

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”

13 березня о 19.00 відбудеться вебінар Ольги Гузь
«5 наукових, 5 методичних і
5 практичних секретів вивчення творів постмодернізму в школі
»

1.     Що потрібно знати вчителю про постмоденрізм як спосіб мислення та художній напрям розвитку світової літератури?
2.     Яку інформацію необхідно донести до учнів? Як це зробити просто і зрозуміло?
3.     Коли варто починати говорити з дітьми про явище постмодернізму?
4.     В яких творах, що вивчаються в загальноосвітній школі з 5 класу наявні ознаки постмодерністської літератури? (Постмодерністські мітки в книгах Роальда Дала, Пауля Маара, Діани Вінн Джонс, Корнелії Функе).
5.     Місце і роль творів Михайла Булгакова в передбаченні ситуації постмодернізму в історико-культурному розвитку людства.
6.     Сходинки до вивчення текстів постмодернізму в 11 класі: фентезі, театр абсурду й твори магічного реалізму як перехідний етап до виникнення літератури постмодернізму.
7.     Знакові імена й тексти літератури постмодернізму. Шкільний ракурс: Хуліо Кортасар «Менади», Милорад Павич «Скляний равлик», Даніель Пеннак «Усе для людожерів». Набір секретних засобів впливу на учнів для прочитання й осмислення творів постмодернізму.
8.     Системний аналіз роману «Дім дивних дітей» Ренсома Ріггза як постмодерністського фентезі.

Реєструйтеся на вебінар