Учитель – учителеві
Гайченко О. В. Плекаємо серця і душі – виховуємо патріотів.2
Конкурс «Виховуємо духовність»
Шаповалова Е. Н. Проектная деятельность как один из способов воспитания духовности современного человека.4
Онуфрійчук І. А. Урок-молитва за Україну.7
Презентація до уроку Онуфрійчук додаток 4_ презентація
Гелемб’юк К. Ф., Грицюк Л. В. «Верховино, світку ти наш…». Ідея любові до батьківщини у вірші Роберта Бернса «Моє серце в верховині…».11
Михайляк Г. Г. Cценарій випускного вечора.13
Фахові проблеми
Богосвятська А. І. Oрганізаційний та мотиваційний етапи уроку світової літератури як методична проблема.17
Педагогічна хроніка
Біоадекватні технології – школі. Враження вчителів та учнів від семінару-практикуму у Борщеві.24
Чоловська О. С. Краплі любові, що застигли на папері. Відкрите засідання секції світової літератури Борщівської філії Тернопільського відділення МАН.28
Презентація до уроку Чоловська Листи
Незабутні імена
Черняєва Н. В. «Я хочу небо на руки взяти…». Поезія і доля Зельми Меербаум-Айзінґер — німецькомовної поетеси Буковини.32
Презентація до уроку Черняєва Зельма Меербаум-Айзінґер
Атестація вчителя: шлях до майстерності
Буткалюк В. І. Технологія проблемного навчання на уроці світової літератури.36
Образ майбутнього в літературі
Козієва В. В. Віра в перемогу людського розуму в оповіданні Роберта Шеклі «Запах думки».40
Сучасна література
Гузь О. О., Тіхоненко С. О. Орієнтовне планування уроків для 6 класу. Уроки №65—68.42
Смірновa Н. Б. Уроки №№ 65—68. Методичні рекомендації щодо вивчення повісті Крістіне Нестлінгер «Конрад, або Дитина з бляшанки». 49
Гузь О. О., Тіхоненко С. О. Уроки №69—70.56
Нобелівські лауреати
Голобородько Я. Лабіринти пам’яті Патріка Модіано. Про Нобелівського лауреата 2014 року.58
Коментарі:
Анна-Марія Богосвятська #13 травня 2015 в 16:32+3
Номер вийшов майже тематичним – більшість матеріалів присвячено темі виховання патріотизму на уроках світової літератури, а це на сьогодні дуже і дуже актуально!
Дякую О.В.Гайченко за знайомство з прекрасним досвідом миколаївського вчителя Н.В.Пастернак про ціннісне ставлення особистості до держави і суспільства.
Дуже сподобався конкурсний урок І.А.Онофріййчук “Молитва за Україну”.
Гарна ідея стрижневого поняття ДОБРО у всіх класах, яку запропонувала Є.Шаповалова.
Ідею любові до батьківщини прекрасно розкрили колеги К.Ф.Гелемб’юк і Л.В.Грицюк.
З особливим почуттям перечитала захід про жанр листів “Краплі любові, що застигли на папері” О.С.Чоловської, на якому була присутня на початку березня цього року – в Борщеві Тернопільської області. Пригадала особливу атмосферу піднесення, щастя і світлої печалі одночасно, які створила Ольга Сильвестрівна в своєму найкращому кабінеті світової літератури в Україні. Учні проникливо читали вірші, уривки з листів, розмірковували про роль епістолярного жанру в житті людини, писали листи самі собі в майбутнє. Незабутні враження!
З цікавістю познайомилась з постаттю чудової поетеси Зельми Меербаум-Айзінгер у матеріалах Н.В.Черняєвої. Сподобалась структура уроку, вірші, завдання.
Чудова публцікація професора Ярослава Голобородька про нобеліата Патріка Модіано.
Завжди чекаю на конспекти від О.О.Гузь та С.О.Тихоненко. На цей раз рубрика “Орієнтовне планування уроків для 6 класу” присвячена творцям дитячої літератури.
Дякую всім вчителям і учням, які надіслали свої враження від нашої борщівської зустрічі!
Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”