в школах України

Фотоквести для учнів 5-11 класів

5 клас

Сфотографувати вчителя, якого міг би замінити автор книги про дівчинку, подорожуючу  Задзеркаллям.

Сфотографувати героя відомої казки Пушкіна, який втратив свій шанс і на місці якого мріє побувати кожен.

Сфотографувати предмет, за допомогою якого хлопчик Малян робив людей щасливішими.

Сфотографувати місце, де був знайдений Хлопчик-Зірка.

Сфотографувати тварину, яка є дуже подібною до Лобо.

Сфотографувати предмет, яким користувалася тітонька Тома Сойєра для надання собі більш солідного вигляду.

Сфотографувати предмет, завдяки якому почалася гра «У радість», якої маленька дівчинка навчила весь світ.

Сфотографувати предмет, із якого почалися пригоди у книзі Туве Янсон.

Сфотографувати предмет, що був мрією маленького хлопчика Чарлі.

Сфотографувати смаколик, яким ласували Суботик та його татусь на холодній вулиці.

Відповіді:

Учитель фізики, математики; Рибалка; Пензлик; Лісова галявина; Собака; Окуляри; Милиці; Капелюх; Шоколадний батончик; Хотдог.

6 клас

Сфотографувати страву, що названа іменем міфологічного героя, який здійснив 12 подвигів. Ця страва  є традиційним англійським сніданком

Сфотографувати місце, де любила прогулюватися зі своїм собакою відома героїня повісті Чехов.

Сфотографувати будівлю, де могли б працювати персонажі байки Крилова «Квартет».

Сфотографувати транспортний засіб, мрію Діка Сенда, п’ятнадцятирічного капітана з роману Ж.Верна.

Сфотографувати людину, яка могла б зіграти у фільмі роль Геркулеса з роману Ж.Верна.

Сфотографувати річ, у яку посадили Чорта з повісті Гоголя «Ніч перед Різдвом».

Сфотографувати річ, вершину мрій Оксани, героїні повісті Гоголя «Ніч перед Різдвом».

Сфотографувати місце, де зустрілися Товстий і Тонкий, герої оповідання Чехова.

Сфотографувати те, що приніс у долоні додому Том, герой оповідання Р. Бредбері.

Сфотографувати предмет, у якому був доставлений Конрад до пані Бартолотті з казки Христини Нестлінгер.

Сфотографувати місце, куди потрапив один нещасливий мандрівник і на якому він прожив багато років.

Сфотографувати дерево – символ свята, яке так ненавидів Скрудж з твору Діккенса «Різдвяна пісня у прозі».

Відповіді:

Сніданок «Геркулес»; Набережна (берег річки); Філармонія; Корабель; Темношкіра людина; Мішок; Черевички; Вокзал; Усмішка (фрагмент обличчя); Бляшанка; Острів (острівок в парку і т.д.); Ялинка.

7 клас

Сфотографувати предмет, атрибут поганої погоди, з яким ніколи не розлучалася Мері Поппінс.

Сфотографувати перше місце роботи автора новели “Дари волхвів”.

Сфотографувати річ – причину «прозріння» лицаря з балади Шиллера.

Сфотографувати місце, до могли б відбуватися події, описані у баладі Міцкевича «Світязь».

Сфотографувати найдавніший пам’ятник архітектури міста,  з яким асоціюється у вас старовинна Англія епохи лицарів Вальтера Скотта.

Сфотографувати головних персонажів поезії Б.Окуджави «До побачення, хлопчики».

Сфотографувати предмет, що допоміг зблизитися Бену і Деві, героям повісті Олдріджа.

Знайти і сфотографувати будівлю, де могли б навчатися у наші дні друзі Пушкіна з поезії «19 жовтня 1825 року».

Сфотографувати тварину з повісті А.Конан-Дойла, яка лякала людей на болоті.

Сфотографувати речі – символи вірності і справжнього кохання з повісті О.Генрі «Дари волхвів».

Сфотографувати предмети, за допомогою яких було врятоване життя героїні новели О.Генрі «Останній листок».

Відповіді:

Парасолька; Аптека; Рукавичка; Озеро; Замок; Школярі; Літак; Будівля ліцею, школи; Собака; Гребінь і ланцюжок до кишенькового годинника; Палітра, пензлик.

8 клас

Сфотографувати людину, яка могла б зіграти головну роль у трагедії Шекспіра, яка мала  негативну рису характеру, притаманну більшості чоловіків.

Сфотографувати транспортний засіб, який був найважливішим для Екзюпері-льотчика.

Сфотографувати будівлю, куди ми приходимо, щоб нагадати собі заповіді Господа.

Сфотографувати найуразливіше місце давньогрецького героя Ахілла.

Знайти і сфотографувати те, про що поет Квінт Горацій Флакк писав у своїй знаменитій поезії і назвав у першому рядку.

Сфотографувати те, з чим асоціює Публій Овідій Назон чотири покоління людей.

Сфотографувати людину, якій присвячували свої сонети Петрарка, Данте, Шекспір.

Сфотографувати першого «ворога», з яким бився Дон Кіхот.

Сфотографувати улюбленого персонажа роману Марини Аромштам «Коли відпочивають янголи».

Сфотографувати будівлю, де кожен зарубіжний або вітчизняний письменник має своє місце.

Сфотографувати вірних товаришів Дон Кіхота і його зброєносця Санчо Панси, на яких вони вирушили у подорож.

Сфотографувати місце, де Ромео освідчився Джульєтті в коханні.

Відповіді:

Темношкірий чоловік; Літак; Церква; П’ята; Пам’ятник; Метали; Красива жінка; Вітряк; Дитина; Бібліотека; Осел, кінь; Балкон.

9 клас

Сфотографувати будівлю, де герої творів оживають і розмовляють людською мовою.

Знайти і сфотографувати будівлю, де звучить знаменитий марш німецького композитора, близького товариша Гете. Назвати твір.

Сфотографувати сучасного пана Керкабона (Вольтер «Простак»).

Сфотографувати чарівну річ, що робила крихітку Цахеса красенем.

Сфотографувати людину, якій присвятив свої поезії про кохання Генріх Гейне.

Сфотографувати те, про що відомий російський поет писав у своїй знаменитій поезії і назвав у першому рядку.

Сфотографувати річ, найбільшу радість і найбільше горе Акакія Акакійовича.

Сфотографувати тварину, яка допомогла врятуватися Мазепі у поемі Байрона.

Сфотографувати те, від чого походить прізвище автора драми «Життя – це сон».

Відповіді:

Театр; РАГС; Священик; Гребінь; Красива дівчина; Пам’ятник; Шинель; Кінь; Казан.

10 клас

Знайти і сфотографувати місце роботи сучасного Гобсека.

Сфотографувати будівлю, біля якої закінчила своє життя Анна Кареніна.

Сфотографувати будівлю, де було вчинено замах на пані де Реналь.

Сфотографувати будівлю, призначення якої – бути сховищем духовних скарбниць людства.

Сфотографувати людину, яка могла б зіграти роль Раскольникова.

Сфотографувати місце роботи Порфирія Петровича.

Сфотографувати рослини, з яких складається назва збірки Вітмена.

Сфотографувати місце роботи головного героя оповідання Чехова «Людина у футлярі».

Сфотографувати будівлю, де знайшлося б місце портрету Доріана Грея.

Сфотографувати заклад, який міг би називатися Інститутом шляхетних дівчат.

Відповіді:

Ломбард, кредитна спілка; Вокзал; Церква; Бібліотека; Студент; Адміністративна будівля суду; Листок, трава; Школа; Картинна галерея, художній музей; Гімназія.

11 клас

Сфотографувати місце, де герої творів оживають і говорять людською мовою.

Сфотографувати тварину, яка в народі вважається чаклунською, описану у романі Михайла Булгакова.

Сфотографувати дерево, символ рідного міста письменника Михайла Булгакова.

Сфотографувати предмет, один із атрибутів чайної церемонії за твором Ясунарі Кавабата «Тисяча журавлів».

Сфотографувати будівлю, що є центральним образом в новелі Милорада Павича.

Сфотографувати річ, заради якої відбуваються жорстокі вбивства у романі Патріка Зюскінда.

Сфотографувати представника справжньої професії письменника Михайла Булгакова.

Сфотографувати установу, до якої щодня ходив на роботу Франс Кафка.

Сфотографувати найважливіший атрибут свята, у переддень якого розпочинається драматичний

конфлікт та розвиток дії у творі Г.Ібсена.

Сфотографувати річ, на пошуки якої витратив багато часу та енергії Остап Бендер.

Відповіді:

Театр; Чорний кіт; Каштан; Чашка; Собор; Пляшечка парфумів; Лікар; Страхова компанія; Ялинка; Стілець.

Наталія Гордій, 
вчитель-методист зарубіжної літератури
Тернопільської ЗОШ №16 ім. В.Левицького

Черговий номер

58281963_6115398729691_4931406545037557760_n.png

Зміст № 9, 2019

Педагогічна хронікаМіжрегіональний круглий стіл «Зарубіжна література в Новій українській школі» за участі авторського колективу під...

Read More

Зміст № 7-8, 2019

Щоб не прийшли шарикови…Хроніка громадського обговорення «Мовно-літературної галузі» в проєкті Державного стандарту базової середньої освіти...

Read More

Зміст № 6, 2019

Редакційна вітальня«Насамперед, побажаю собі… стати пані Гармидер!»Ексклюзивне інтерв’ю Наталії Рудніцької. . .4 Фокус на дитинуНаталія...

Read More

Зміст № 5, 2019

Вітаємо переможців конкурсу «Тисяча журавлів»! . . . .4 Літературознавство і школаОльга Николенко. «Ревизор». Украинский...

Read More

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”