в школах України

Особливості вивчення поезії в школі (на прикладі творчості Шарля Бодлера, Поля Верлена, Артюра Рембо та Йости Тумаса Транстремера)

Запрошуємо на надзвичайно корисний і цікавий вебінар Ольги Гузь!
Ви дізнаєтеся про:

  1. Особливості вивчення поезії в 5-9 класах. Який літературознавчий інструментарій потрібен учневі?
  2. Особливості вивчення поетичних творів у старшій школі. Універсальна пам’ятка для аналізу ліричних текстів.
  3. Місце і роль новацій для розвитку всесвітнього літературного процесу у творчому доробку Шарля Бодлера, Артюра Рембо, Поля Верлена. Чому саме їхня творчість є базовою для вивчення модерністської поезії в 11 класі?
  4. Методичні рекомендації до вивчення життєвого і творчого шляху Шарля Бодлера. Аналіз віршів «Гімн Красі», «Відповідності», «Альбатрос», «Вечорова гармонія».
  5. Методичні рекомендації до вивчення життєвого і творчого шляху Поля Верлена. Аналіз віршів «Поетичне мистецтво», «Осіння пісня», «Так тихо серце плаче».
  6. Методичні рекомендації до вивчення життєвого і творчого шляху Артюра Рембо. Аналіз віршів «Моя циганерія», «Голосівки».
  7. Нове ім’я в програмі із зарубіжної літератури. Методичні рекомендації до вивчення життєвого і творчого шляху Йости Тумаса Транстремера. Аналіз вибраних віршів.

Примітка. У подарунок від ведучої  учасники вебінару отримають розробки уроків та мультимедійний супровід з вивчення творів Шарля Бодлера, Поля Верлена, Артюра Рембо та Йости Тумаса Транстремера.

Черговий номер

Без имени-1

[contact-form-7 id="3827" title="Замовлення вебінарів"]

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”

13 березня о 19.00 відбудеться вебінар Ольги Гузь
«5 наукових, 5 методичних і
5 практичних секретів вивчення творів постмодернізму в школі
»

1.     Що потрібно знати вчителю про постмоденрізм як спосіб мислення та художній напрям розвитку світової літератури?
2.     Яку інформацію необхідно донести до учнів? Як це зробити просто і зрозуміло?
3.     Коли варто починати говорити з дітьми про явище постмодернізму?
4.     В яких творах, що вивчаються в загальноосвітній школі з 5 класу наявні ознаки постмодерністської літератури? (Постмодерністські мітки в книгах Роальда Дала, Пауля Маара, Діани Вінн Джонс, Корнелії Функе).
5.     Місце і роль творів Михайла Булгакова в передбаченні ситуації постмодернізму в історико-культурному розвитку людства.
6.     Сходинки до вивчення текстів постмодернізму в 11 класі: фентезі, театр абсурду й твори магічного реалізму як перехідний етап до виникнення літератури постмодернізму.
7.     Знакові імена й тексти літератури постмодернізму. Шкільний ракурс: Хуліо Кортасар «Менади», Милорад Павич «Скляний равлик», Даніель Пеннак «Усе для людожерів». Набір секретних засобів впливу на учнів для прочитання й осмислення творів постмодернізму.
8.     Системний аналіз роману «Дім дивних дітей» Ренсома Ріггза як постмодерністського фентезі.

Реєструйтеся на вебінар