в школах України

Новорічні пригоди Попелюшки та Принца (фанфік)

Автор: Катерина Гайтан, учениця 5 класу Іверської ЗОШ І-ІІІ ст. Олександрівського району Донецької області
Вчитель: Козієва В.В.

Напередодні Нового Року Попелюшка разом із Принцом вирішували, куди поїхати святкувати це свято. Принц запропонував подорож до Парижу. Попелюшка погодилася, і вони вирушили у дорогу. Проїхавши немало часу, побачили щось незвичайне: неподалік дерев було видно блиск та сяйво. Спочатку мандрівники здивувались, але потім вирішили подивитись, що воно за диво. Вони побачили чарівного гнома.
– А ти хто? – запитала здивована Попелюшка.
– Я – гном.
– А як тебе звати?
– Сріблячок. А що ви тут робите?- запитав він.
– Ми їдемо до Парижу зустрічати Новий рік, – відповів Принц.
– А чому ти такий сумний, Сріблячок? – запитала уважна Попелюшка.
– Я заблукав і не можу знайти своїх друзів.
– Хочеш, ми тобі допоможемо, – запропонувала Попелюшка.
– Буду дуже вдячний.
І пішли вони разом по густому лісу на пошуки друзів гнома. Шли вони шли і зустріли чарівницю.
– Доброго дня, рада вас бачити у нашому казковому лісі. Я знаю, що ви хочете допомогти Сріблячку знайти його друзів, ви дуже добрі, – сказала чарівниця.
– Чарівнице Магессо, як добре, що ми вас зустріли! – вигукнув гном.
– А звідки ви знаєте, що Сріблячок заблукав і не може знайти свої друзів, – запитала Попелюшка.
– Я все знаю, бо я чарівниця, а ще я знаю, що товаришів гнома викрав злий Троль, але я вам обов’язково допоможу їх знайти, – сказала Магесса.
Тепер до пошуків друзів Світлячка приєдналася ще й добра чарівниця. Мандрували, мандрували вони, бачать – на пагорбі стоїть палац троля.
– Де ж нам шукати твоїх товаришів , Світлячок? – запитав Принц.
– Напевно, вони знаходяться у підземеллі палацу Троля. Нам потрібно спочатку відволікти охорону,- сказала чарівниця.
– Я їх спробую відволікти,- вирішив Принц і сміливо пішов на охоронців.
А гном, Попелюшка та Магесса вирушили до палацу. У палаці на троні сидів Троль.
– Хто насмілився зайти до мого палацу без дозволу? – закричав злодій. – Охороно!
– Можете не кликати, її тут немає, – сказала Попелюшка.
– Ти прийшла допомогти цьому гидкому гному? Його друзі та він на це не заслуговують. До того ж вони святкують це жахливе свято – Новий рік! – сказав Троль.
– Ти злий , жорстокий і жадібний. Відпусти негайно друзів Сріблячка!
– Що? – крикнув Троль. – Як ти смієш мені указувати? Зараз я тебе і твоїх друзів знищу!
Він направив свої темні чари на Попелюшку, та вони на неї не подіяли: її захистили власні доброта та сміливість. А у цей час чарівниця стукнула своїм чарівним посохом, і Троль зник.
– Швидко побігли до підземелля,- сказав Гном.
Коли двері підземелля відчинилися, з нього вийшли друзі гнома. Вони дуже раділи зі свого щасливого визволення.
– Сріблячку, спасибі тобі, ми думали, що більше ніколи не побачимо святкової новорічної ялинки.
– Друзі, познайомтеся, це Попелюшка і принц, вони допомогли мені вас знайти та визволити, – сказав гном.
– Дякуємо вам і тобі, Магессо, – відповіли друзі Сріблячка.
– А у мене є ідея – давайте всі поїдемо до Парижу, разом буде цікавіше зустрічати Новий рік, – запропонував Принц.
– А я пропоную зустріти Новий рік у цьому чарівному лісі разом з новими друзями, – сказала Попелюшка.
І всі вони вирушили до Сонячного містечка, де жили усі гноми. Друзі прикрасили ялинку, разом приготували смачні страви. А вночі до них прийшли Дід Мороз зі Снігуронькою та принесли їм усім подарунки. Ось такий він, чарівний Новий Рік.

Черговий номер

Без имени-1

[contact-form-7 id="3827" title="Замовлення вебінарів"]

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”

13 березня о 19.00 відбудеться вебінар Ольги Гузь
«5 наукових, 5 методичних і
5 практичних секретів вивчення творів постмодернізму в школі
»

1.     Що потрібно знати вчителю про постмоденрізм як спосіб мислення та художній напрям розвитку світової літератури?
2.     Яку інформацію необхідно донести до учнів? Як це зробити просто і зрозуміло?
3.     Коли варто починати говорити з дітьми про явище постмодернізму?
4.     В яких творах, що вивчаються в загальноосвітній школі з 5 класу наявні ознаки постмодерністської літератури? (Постмодерністські мітки в книгах Роальда Дала, Пауля Маара, Діани Вінн Джонс, Корнелії Функе).
5.     Місце і роль творів Михайла Булгакова в передбаченні ситуації постмодернізму в історико-культурному розвитку людства.
6.     Сходинки до вивчення текстів постмодернізму в 11 класі: фентезі, театр абсурду й твори магічного реалізму як перехідний етап до виникнення літератури постмодернізму.
7.     Знакові імена й тексти літератури постмодернізму. Шкільний ракурс: Хуліо Кортасар «Менади», Милорад Павич «Скляний равлик», Даніель Пеннак «Усе для людожерів». Набір секретних засобів впливу на учнів для прочитання й осмислення творів постмодернізму.
8.     Системний аналіз роману «Дім дивних дітей» Ренсома Ріггза як постмодерністського фентезі.

Реєструйтеся на вебінар