в школах України

Переклад з російської мови поезії Раїси Іпатової «Жизнь»

Автор перекладу: Ксенія Рева, учениця 10-А класу Маньківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 Черкаської області
Захоплення: література, музика, танці, театральне мистецтво (8 років), люблю складати вірші, малювати, в’язати.
Учитель: Ольга Захарівна Северин

Раиса Ипатова «Жизнь»
Жизнь – это вечный экзамен,
Да жаль, расписания нет.
В жизни мы часто тянем
Невыученный билет.
И вспоминаем старательно,
Задумчиво в пол глядим,
Но некому подсказать нам:
Мы с жизнью один на один.
А жизнь становится жестче,
Нам смотрит прямо в глаза,
И попросить попроще
Задачку у жизни нельзя.
И не спасут заклинания,
И чей-то добрый совет.
В жизни мы часто тянем
Невыученный билет…

Життя – це вічний екзамен
На невивчений предмет,
В житті ми часто тягнем
Небажаний білет.
Та згадуєм ми старанно,
Незважаючи на часоплин
І немає кому підказати нам –
Ми з життям один на один.
А життя стає все жорсткіше,
Пильно дивиться нам у вічі,
Та завдання прохати простіше
Ми не можемо навіть і тричі.
І не врятують нас заклинання,
Будуть падіння і будуть злети,
І яким не було б бажання,
Ми тягнем невивчені білети…

Черговий номер

Без имени-1

[contact-form-7 id="3827" title="Замовлення вебінарів"]

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”

13 березня о 19.00 відбудеться вебінар Ольги Гузь
«5 наукових, 5 методичних і
5 практичних секретів вивчення творів постмодернізму в школі
»

1.     Що потрібно знати вчителю про постмоденрізм як спосіб мислення та художній напрям розвитку світової літератури?
2.     Яку інформацію необхідно донести до учнів? Як це зробити просто і зрозуміло?
3.     Коли варто починати говорити з дітьми про явище постмодернізму?
4.     В яких творах, що вивчаються в загальноосвітній школі з 5 класу наявні ознаки постмодерністської літератури? (Постмодерністські мітки в книгах Роальда Дала, Пауля Маара, Діани Вінн Джонс, Корнелії Функе).
5.     Місце і роль творів Михайла Булгакова в передбаченні ситуації постмодернізму в історико-культурному розвитку людства.
6.     Сходинки до вивчення текстів постмодернізму в 11 класі: фентезі, театр абсурду й твори магічного реалізму як перехідний етап до виникнення літератури постмодернізму.
7.     Знакові імена й тексти літератури постмодернізму. Шкільний ракурс: Хуліо Кортасар «Менади», Милорад Павич «Скляний равлик», Даніель Пеннак «Усе для людожерів». Набір секретних засобів впливу на учнів для прочитання й осмислення творів постмодернізму.
8.     Системний аналіз роману «Дім дивних дітей» Ренсома Ріггза як постмодерністського фентезі.

Реєструйтеся на вебінар