в школах України

Відгук на книгу Ольги Бусенко «Паперовий Янгол»

Автор: Миронюк Ігор, учень 6-го класу загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с.Дашківці Літинського району Вінницької області
Захоплення: література, риболовля, техніка, логічні задачі
Вчитель: Буткалюк Валентина Іванівна

Доброго дня, шановна Ольго Бусенко! Я, Миронюк Ігор, учень шостого класу середньої загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів с.Дашківці Літинського району Вінницької області. В цьому листі звертаюся до Вас, пані, Ольго, зі словами подяки за славнозвісну та захоплюючу книгу «Паперовий Янгол». Ви подарували справжню епопею, де розповідаються найдивовижніші історії, кумедні витівки та вигадки, несподівані й фантастичні вчинки. Чудеса й різноманітні дивовижі почалися ледь не з перших сторінок. Мені сподобалося те, що вигадала всі ці історії дівчинка Яринка. Кожна її оповідь починається малюнком. Своїм пензликом вона вимальовувала на аркушику дерево, а на самому вершечку – янгола, паперового янгола. Що це? Звідки він? Як сюди потрапив? Зринає безліч запитань у Яринки, а разом з ними і нові історійки. Кожна з них цікава, захоплююча, повчальна.
Я вже менше став дивитися телевізор, завдяки історії Яринки про телеманію Мишка Бублика. Гадаю, що сьогодні багато моїх ровесників страждають цією хворобою, їм неодмінно треба полікуватися – прочитати Вашу книгу.
Мене вразило те, що тварини розмовляють, а речі оживають. Як я реготав, коли читав історію про Середу і Вареника. Оце так опудала! Ну й охоронці! Спасибі Вам, розсмішили. Наступного літа і в мене такі опудала з’являться на городі.
Історія ж про Пірата і Принцесу навчає нас, дітей, як потрібно товаришувати, цінувати щиру дружбу.
Приємно, що книга «Паперовий Янгол» написана українською мовою. Читається дуже легко. Все зрозуміло, доступно. Є багато різнокольорових веселих малюнків до кожної історії.
Шановна Ольго Бусенко! Яка у Вас буйна гра фантазії! Коли я прочитав «Паперового Янгола», то став більше мріяти, спостерігати, уявляти, вигадувати різні історійки. Їх чародійний світ пронизав, наповнив мою душу яскравими фарбами, досі незнаними.
Я дуже хотів би зустрітися з Вами, а тому запрошую Вас завітати до нас у мальовниче село Дашківці, яке навесні потопає у рожево-білому цвіті, а восени задихається від ніжного аромату яблук, груш, слив. Тут Ви неодмінно зустрінете нових героїв.
Сподіваюся, що власноруч виготовлена птаха швидко доставить Вам мого листа.
З повагою Ігор Миронюк

Черговий номер

Без имени-1

[contact-form-7 id="3827" title="Замовлення вебінарів"]

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”

13 березня о 19.00 відбудеться вебінар Ольги Гузь
«5 наукових, 5 методичних і
5 практичних секретів вивчення творів постмодернізму в школі
»

1.     Що потрібно знати вчителю про постмоденрізм як спосіб мислення та художній напрям розвитку світової літератури?
2.     Яку інформацію необхідно донести до учнів? Як це зробити просто і зрозуміло?
3.     Коли варто починати говорити з дітьми про явище постмодернізму?
4.     В яких творах, що вивчаються в загальноосвітній школі з 5 класу наявні ознаки постмодерністської літератури? (Постмодерністські мітки в книгах Роальда Дала, Пауля Маара, Діани Вінн Джонс, Корнелії Функе).
5.     Місце і роль творів Михайла Булгакова в передбаченні ситуації постмодернізму в історико-культурному розвитку людства.
6.     Сходинки до вивчення текстів постмодернізму в 11 класі: фентезі, театр абсурду й твори магічного реалізму як перехідний етап до виникнення літератури постмодернізму.
7.     Знакові імена й тексти літератури постмодернізму. Шкільний ракурс: Хуліо Кортасар «Менади», Милорад Павич «Скляний равлик», Даніель Пеннак «Усе для людожерів». Набір секретних засобів впливу на учнів для прочитання й осмислення творів постмодернізму.
8.     Системний аналіз роману «Дім дивних дітей» Ренсома Ріггза як постмодерністського фентезі.

Реєструйтеся на вебінар