в школах України

Відгук на прочитану книгу Ольги Бусенко «Паперовий янгол»

Автор: Свистун Анастасія, учениця 6-А класу Смілянської ЗОШ І-ІІІ ст. №10 Черкаської області
Захоплення: читання, бісероплетіння, танці, спорт
Учитель: Заскалета Валентина Іванівна

Щоразу, коли я приїжджаю до бабусі в село, завжди йду до бібліотеки, щоб взяти якусь цікавинку та прочитати. Ось і цього разу серед багатьох книг мою увагу привернула книга Ольги Бусенко «Паперовий янгол». Дорогою додому я гортала сторінки цієї книги, і вона мені відразу сподобалася, адже була ілюстрована незвичайними малюнками. Мені дуже хотілося її якнайшвидше прочитати.
Вдома я швиденько допомогла бабусі нагодувати кроликів і мерщій у сад – читати книгу. Вмостившись зручно під старою розлогою яблунею, я поринула у світ героїв книги…
Прочитавши розповідь про пана Хо-хо, я замислилась, тому що пан Хо-хо так мені когось нагадував. І раптом я згадала, що у бабусиному селі жила така ж самотня, похмура та невдоволена баба Галя, яка не мала ні чоловіка, ні дітей, ні собаки, ні кішки, не було в неї навіть хом’ячка. Одного разу на її подвір’я залетів папуга, який, очевидно, заблукав. Баба Галя почала його підгодовувати і невдовзі приручила. Через декілька місяців папуга почав вимовляти: «Бабуся Галюся!». З того часу баба Галя почала частіше посміхатися і ділитися своїми радощами не тільки з папужкою, а й з сусідами.
Читаючи оповідання про бабусю, яка плела ляльки, я згадала, що моя бабуся розповідала мені про сім’ю Стеценків, бабусиних сусідів. Дід Роман плів із лози дивовижні кошики, а бабуся Олена виробляла різні фігурки тваринок з глини. Вся їхня хата виглядала, як казковий музей, тому селяни часто заходять у гості до Стеценків, щоб помилуватися красою. У діді Романа та бабусі Олени дітей немає, тому їхні вироби замінюють їм рідню. Ще жодного разу вони не подарували та не продали нікому жодного виробу.
А найбільше мені сподобалася розповідь про Мишка Бублика, який хворів на телеманію. Під враженням від прочитаного я побігла до бабусі і розповіла їй, що колись я «вилікувала» свого друга Романа від ігроманії. Цілими днями він просиджував перед комп’ютером, граючи з ним у шахи. Одного разу я принесла йому справжні шахи і ми почали грати. Потім він почав грати з усіма хлопцями, які живуть на нашій вулиці, і незабаром став чемпіоном вулиці з шахів. Це був його успіх.
У книзі Ольги Бусенко «Паперовий янгол» є ще дуже багато цікавих історій, які можуть дати слушну пораду кожному, тому я раджу всім її прочитати.

Черговий номер

Без имени-1

[contact-form-7 id="3827" title="Замовлення вебінарів"]

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”

13 березня о 19.00 відбудеться вебінар Ольги Гузь
«5 наукових, 5 методичних і
5 практичних секретів вивчення творів постмодернізму в школі
»

1.     Що потрібно знати вчителю про постмоденрізм як спосіб мислення та художній напрям розвитку світової літератури?
2.     Яку інформацію необхідно донести до учнів? Як це зробити просто і зрозуміло?
3.     Коли варто починати говорити з дітьми про явище постмодернізму?
4.     В яких творах, що вивчаються в загальноосвітній школі з 5 класу наявні ознаки постмодерністської літератури? (Постмодерністські мітки в книгах Роальда Дала, Пауля Маара, Діани Вінн Джонс, Корнелії Функе).
5.     Місце і роль творів Михайла Булгакова в передбаченні ситуації постмодернізму в історико-культурному розвитку людства.
6.     Сходинки до вивчення текстів постмодернізму в 11 класі: фентезі, театр абсурду й твори магічного реалізму як перехідний етап до виникнення літератури постмодернізму.
7.     Знакові імена й тексти літератури постмодернізму. Шкільний ракурс: Хуліо Кортасар «Менади», Милорад Павич «Скляний равлик», Даніель Пеннак «Усе для людожерів». Набір секретних засобів впливу на учнів для прочитання й осмислення творів постмодернізму.
8.     Системний аналіз роману «Дім дивних дітей» Ренсома Ріггза як постмодерністського фентезі.

Реєструйтеся на вебінар