в школах України

Врятоване літо (фанфік)

Автор: Діденко Юлія, учениця 7-Б класу Смілянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №10 Черкаської області.
Учитель. Маслюк Валентина Миколаївна

В одному далекому місті під назвою Сонячне сталася біда. Осінь украла літо, і вже який рік літо не приходить в це місто. Люди дуже сумували, кожен рік чекали його, але після весни наставала осінь.
А в іншому місті спокійно жили собі найкращі друзі Пеппі і боягузливий кіт Гризлі. Чому, спитаєте, у нього таке ім’я? А я вам відповім – він так усього боїться, що вирішив налякати людей ім’ям.
Давайте вже ближче до справи. Ці друзі були дуже відомими по всій країні. Вони допомагали всім і кожному, коли ті потрапляли в біду. От вони і почули, що людям потрібна допомога і почали збиратися в дорогу. Друзяки понад усе поставили собі за мету допомогти городянам в біді.
Довго йшли вони до Сонячного, але нарешті дісталися. Потрапили вони якраз на свято «Чекання літа». Але це свято було якимось особливим, ніхто не радів, а всі тільки чекали і чекали на літо. На вулицях були плакати з написами «Літо, прийди до нас». Пеппі і Гризлі вирішили запитати у людей, як можна пройти до осені. Ніхто їм не відповів. І тільки один старенький дідок сказав їм, що до осені йти марно, вона все одно не віддасть їм літа. Але все ж таки пояснив, де вона живе.
Знову відправились друзі в дорогу. А шлях їх пролягав через річку. І тільки пройшли вони міст, як у воді щось хлюпнуло. Друзі подивились назад і завмерли. З води на них дивилася золота черепаха. Друзі не повірили своїм очам, вони немов перебували у казці. А тим часом черепаха заговорила: «Ви можете загадати будь-яке бажання, тому що не кожен може мене побачити. І тільки добрі душею та чесні думками можуть загадати бажання. Що ви хочете?»
Друзі, не змовляючись забажали, щоб літо повернулось в місто Сонячне. Черепаха зраділа. «Я у вас не помилилася. Адже ви подбали не про себе, а про інших. Зробити так, щоб ви зараз опинились у місті?» – запитала вона. Друзі, звичайно, погодились. І коли вони розплющили очі, то побачили перед собою щасливих городян.
Літо прийшло!

Черговий номер

Без имени-1

[contact-form-7 id="3827" title="Замовлення вебінарів"]

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”

13 березня о 19.00 відбудеться вебінар Ольги Гузь
«5 наукових, 5 методичних і
5 практичних секретів вивчення творів постмодернізму в школі
»

1.     Що потрібно знати вчителю про постмоденрізм як спосіб мислення та художній напрям розвитку світової літератури?
2.     Яку інформацію необхідно донести до учнів? Як це зробити просто і зрозуміло?
3.     Коли варто починати говорити з дітьми про явище постмодернізму?
4.     В яких творах, що вивчаються в загальноосвітній школі з 5 класу наявні ознаки постмодерністської літератури? (Постмодерністські мітки в книгах Роальда Дала, Пауля Маара, Діани Вінн Джонс, Корнелії Функе).
5.     Місце і роль творів Михайла Булгакова в передбаченні ситуації постмодернізму в історико-культурному розвитку людства.
6.     Сходинки до вивчення текстів постмодернізму в 11 класі: фентезі, театр абсурду й твори магічного реалізму як перехідний етап до виникнення літератури постмодернізму.
7.     Знакові імена й тексти літератури постмодернізму. Шкільний ракурс: Хуліо Кортасар «Менади», Милорад Павич «Скляний равлик», Даніель Пеннак «Усе для людожерів». Набір секретних засобів впливу на учнів для прочитання й осмислення творів постмодернізму.
8.     Системний аналіз роману «Дім дивних дітей» Ренсома Ріггза як постмодерністського фентезі.

Реєструйтеся на вебінар