в школах України

Використання ігрових форм роботи на уроках зарубіжної літератури

Як зробити уроки літератури цікавими?
Як підштовхнути учнів до уважного вдумливого читання не «для оцінки»?
Як зберегти прочитане у пам’яті, не дати загубитися серед завалів отриманої на інших уроках інформації?

Кожен з нас прагне знайти відповідь на ці питання, адже для справжнього вчителя ефективність його роботи – не просто галочка у анкеті. Вдався чи не вдався сьогодні урок – покаже час, проте контролювати рівень освіченості своїх вихованців ми маємо вже зараз.

Я пропоную згадати про ігрові форми роботи. Не щоденно, не на кожному уроці, а тоді, коли це доцільно, додавати до звичного ритму крапельку адреналіну. Сьогодні ми захопились новітніми гаджетами – і забули про те, що гратись можна і без них. І від того гра не перестає бути Грою!..

Давайте згадаємо (а, можливо, і вперше побачимо) дещо з того, що можна запропонувати нашим вихованцям. Практика показує: їм сподобається!

На вебінар Олександра Каєнка запрошуються вчителі зарубіжної літератури (зміст завдань зорієнтовано саме на них), керівники гуртків інтелектуальної творчості, студенти-філологи. Втім, учителі інших дисциплін теж зможуть почути і побачити чимало цікавого і корисного!

Черговий номер

Новини

Copyright © Журнал "Зарубіжна література в школах України"

Розробка сайтів студія “ВЕБ-СТОЛИЦЯ”


×
Exit mobile version